Pagina's

19 december 2012

Gelukkig beter nieuws

Na een hectische anderhalve week kan ik eindelijk een leuker plaatje laten zien. Dit is de vervanger van mijn ouwe trouwe tuffie, die door een meisje van 21 dat achterom zat te kijken naar moeder en zusjes aan rafels was gereden. (ik word nóg boos als ik eraan denk) Nota bene net een beurt gehad, APK gekeurd, kon er weer een poosje tegen... whammes!
Maar goed... nieuw tuffie, dus.
 Wat kleiner, geen 4 deuren meer, zodat mijn vader diep moet bukken als hij achterin moet kruipen... en o hellep... ik zie mijn "neus" niet. Dat is dus even wennen, dit kortere voorkantje. Maar verder een prachtig autootje. En ach... mijn ouders gaan steeds minder nog ergens heen, eigenlijk liever helemaal niet meer, dus dat wordt ook steeds minder belangrijk. Ik ben er blij mee !!!

14 opmerkingen:

Chris zei

Fijn in ieder geval dat je weer zelf kan tuffen. En ik hoop dat alles goed wordt afgewikkeld, dat is ook belangrijk.
Sterkte met alles Rian en ik hoop dat je toch heerlijk zal kunnen genieten van een paar fijne kerstdagen. Liefs van mij.

Ansje zei

Veel rijplezier Rian!!! Is een mooi karretje hoor! Groetjes Ansje

tiny zei

Dit ziet er inderdaad beter uit (lol) maar het is een hele mooie, en kan me heel goed voorstellen dat je daar nog pissig over bent. Veel plezier hiermee . Fijne Kerstdagen en een goed en gezond 2013.
Groetjes Tiny

corrie zei

hallo rian wat een lief nieuw tuffie voor je .. ik geloof best dat je nog boos bent .. maar ondanks alles heel veel rij plezier met je nieuwe auto groetjes corrie

Tineke zei

Heel veel veilige kilometers en rijplezier gewenst met je nieuwe karretje Rian.
Groetjes Tineke

Inge zei

Hartstikke mooie auto. Geniet er maar gewoon van en laat die vervelende dingen achter je. Het is gebeurd en er is niks meer aan te veranderen. Zonde van de energie. Ik weet het wel, hoor. Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar wel waar.

Groetjes,
Inge

Antje uit Urk zei

Wat een prachtige auto! Ik hoop dat alles goed afgehandeld word en dat je er niet te veel bij inschiet! Wij hebben het pas ook meegemaakt, zo lastig!! Ik wens je veel plezier en hele fijne kerstdagen en een goed en gezond 2013!
lieve groet Antje

Terray zei

Je bent weer mobiel en dat is toch wel erg fijn....ik wens je heel veel veilige kilometers met dit leuke autootje!

Groetjes Tertia

Conny's-blog zei

Je hebt weer een leuk karretje om mee te tuffen...............gr.Conny

Ria zei

Leuk sportief karretje, daar kan jij je wel weer mee vertonen. Veel rij plezier.
Groetjes Ria

sylvia zei

wat een mooi autootje heb je nu! En wat een schrik moet dat geweest zijn, die andere auto zo naast je in de deur ( en door een sufferd....:( )
Ik hoop dat je hier heel veel fijne kilometertjes in mag tuffen!!
En die neus, dat went! Ik heb geen bips......haha( VW Lupo) en had altijd moeite met inparkeren, dacht dat het niet paste.....meters over!!
Inmiddels ook aan gewend......;)
lieve groet, Sylvia

lheurebleue zei

ziet er een mooie, solide bolide uit! daar ga je nog veel plezier aan beleven!

Johanna Zweden zei

Veel rijplezier Rian, wat een leuke auto
Vanuit Zweden, wensen wij jou en je familie hele fijne kerstdagen toe, en een heel gelukkig 2013 met veel liefde geluk, en vooral gezondheid, en veel handwerkplezier, volgend jaar dat we samen mogen delen
Liefs Joke en Angus

foekie's fashion zei

Mooi autootje en veel geluk daarmee. Fijne feestdagen.