Pagina's

16 december 2014

 
Er zijn weer een aantal blokjes aan de regenboogquilt toegevoegd. Het gaat niet vlug, maar het staat ook niet stil. Ik heb wel moeite om donkerblauw (indigo) en violet stofjes te vinden.
Daar moet ik echt nog eens gericht naar op zoek.
 
En ik heb ook een hele leuke kringloopvondst, die ik even wil laten zien.
 
 
Ik wil er iets handwerkerigs in/aan maken, en zit zelf te denken aan iets met een geklost band in linnenslag... Dat is toch eigenlijk ook een soort van weven. Als iemand een leuk idee heeft hiervoor: Laat maar horen hoor. Ideeën zijn altijd welkom.
 
Vandaag had ik eens helemaal NIETS op mijn programma staan, (lees: ik hoef nergens naar toe)  en ben de schuur in gedoken om eens een begin te maken met een grote opruim/weggooi/naar de kringloop-beurt.
Heel veel bloempotten die ik nooit meer gebruik, spullen van de kinderen die moeders trouw bewaard heeft maar waar geen belangstelling meer voor is....knutselspullen waar nooit meer mee geknutseld wordt... Met dat soort opruimklussen blijft het meestal bij denken en toch niet aanpakken. Maar als ik nu elke dag een gedeelte doe, dan wordt het toch weer een opgeruimde schuur.
 
En dit heb ik ook nog gefrivolitéed... (zeg je dat zo?)
Een 3-D sneeuwvlok
 
Er zijn er nog meer in de maak, maar dat bewaar ik voor een volgend logje.
 
Fijne avond, iedereen!
 

6 opmerkingen:

Ineke zei

Wat een prachtig frivolité sneeuwvlokje!!! En je hebt een prachtige kringloopvondst, heel apart!Je regenboog quilt ziet er al erg mooi uit!!!

Liefs, Ineke

Elizabeth zei

Met stukjes en beetjes komt die schuur wel opgeruimd!
Je regenboogquilt vind ik prachtig, enne ... appliceer je de blokjes erop?
Apart voorwerp bracht je mee van de kringloop, wat is het? Het ziet er wel leuk en ook ambachtelijk uit, 'k snap dat je er wel wat in ziet...
Nou, ik ben benieuwd!

Groetjes, Elizabeth

Floor zei

Wat prachtig is die sneeuwvlok! Mooi als je daar nog meer van maakt om bij elkaar te hangen.
Niet te veel opruimen hoor, meestal als de kinderen ouder worden (boven de 40 bedoel ik) gaan ze vragen of je dit of dat nog hebt. Nee, moet je dan zeggen, juist verleden jaar weggegooid...

Annelein zei

Wat een prachtige vondst...
En wat laat je een leuk quilt en sneeuwvlok zien...

tiny zei

Wat een schitterend sneeuwvlokje, wat fijn werk. Je quilt wordt ook prachtig. Succes met opruimen en met het zoeken van je indigo blauw. Groeten Tiny

Chris zei

Mooi Rian, die regenboogblokjes. Wat een werk joh! Moet dat indigo/donkerblauw allemaal hetzelfde zijn of kan ik je een plezier doen met wat resten?
Die sneeuwvlok!!! Wat een juweeltje!