Pagina's

26 februari 2015

Eindelijk...

Weer eens een berichtje.
We zijn nog steeds aan het opknappen van deze nare griep, en het hoesten zal nog wel even blijven, denk ik. Bij mijzelf dan, want mijn moeder is aardig opgeknapt, en ook het hoesten is op zijn retour.
Mijn vader heeft een grotere 'tik' gehad van dit alles. Hij is nog steeds heel erg moe, en heeft een flinke jas uitgetrokken. Blijft dus nog even zorgelijk.
Ik heb wel kans gezien zo nu en dan wat te borduren. Voor andere dingen ontbreekt de zin nog steeds.
Ik ben aan de jaargetijdenkrans verder gegaan, en heb het bovenste gedeelte geborduurd. Het gaat nu toch opschieten. Ik ga snel het volgende deel opvragen. Wil hem voor de zomer wel afhebben en in laten lijsten.
 
 
Nog even een totaalplaatje. (Niet gestreken deze keer, dus oogt wat rommelig misschien)
 

 
Dit was het even voor nu. Ik hoop gauw weer wat meer te kunnen laten zien.

6 opmerkingen:

Ineke zei

Wat is die griep toch hardnekkig, gelukkig voel je je al wat beter. Mooi borduurwerk!

Liefs, Ineke

sylvia zei

Wat een akelige griep is het toch!! Tis hier de deur voorbij gegaan, al hoest ik al weken en begint het weer!
Ik hoop dat jullie snel opknappen en vooral je vader weer snel beter wordt!!
Je krans is trouwens prachtig, van alleen kijken knap je al op,volgens mij. Alhoewel, als je er zelf mee bezig bent zie je dat niet zo erg meer..:)
Hou je taai, liefs, Syl

Annie Kingma zei

Hoop dat jullie weer goed mogen opknappen, beterschap gewenst.
Je borduurwerk is prachtig mooi.
Groetnis Annie

Chris zei

Fijn dat je ouders toch weer opknappen Rian, en jijzelf ook. Wat is dat toch een prachtig borduurwerk, lijkt wel getekend! Heel fijn weekend met lekker genieten.

Antje uit Urk zei

Het word tijd voor een zonnetje Rian! En dan lekker vit D opdoen!
Ik hoop dat je je snel beter voelt! En wat een prachtig borduurwerk! Zo fijn....als ik zoiets doe dan dansen de steekjes voor mn ogen!
liefs uit Urk

Geef een beetje Liefde door zei

Wat een prachtig borduurwerk is dat!!!
Je hebt een leuk blog.
Ik ga je volgen.

groetjes van Marianne
http://geefeenbeetjeliefdedoor.blogspot.com