Pagina's

30 januari 2016

Wat deed ik nog meer?

In het laatste halfjaar? Veel gehaakt in de 'zorguurtjes' bij mijn ouders.
Dit zijn 81 gehaakte granny's. Negen verschillende kleuren rood, en van elke kleur negen blokken.
Het is het zelfde blok als wat ik voor de taupe deken gebruikt heb.
Ik weet alleen nog niet goed hoe ik ze aan elkaar ga zetten: Zomaar zonder patroon door elkaar heen? Of negen kleurblokken? Of negen kleurblokken met het middelste blok in een andere kleur?
Ik moet het allemaal maar eens uit gaan leggen en dan kijken naar het effect van de kleuren.
Komt vast binnenkort weer langs!

Ik heb ook nog diverse dingen geborduurd, maar niet van alles een foto gemaakt. Wel hiervan: Een blokje voor een Regenboogkussen, en een borduurtje voor de verjaardagskaart van kleindochter.





Dan ook nog even een naar berichtje: Mijn vader heeft deze week een tia gehad, en was daar behoorlijk van in de war. Gelukkig lijkt het weer wat te herstellen. 't Blijft broos...

Een goede zondag voor iedereen.

9 opmerkingen:

Angélique zei

O, dat wordt vast heel mooi, zo'n deken in rood-tinten, ik ben benieuwd hoe je de blokken gaat verwerken.
Ik vind de borduurwerken ook leuk. Zelf houd ik niet van borduren, maar ik vind het wel leuk om naar het werk van anderen te kijken :-)

Corina zei

oh dat zijn al heel wat gehaakte blokjes! Succes met verzinnen hoe je ze aan elkaar gaat maken. Leuke borduurtjes ook. (en sterkte met de zorg voor je vader)

tiny zei

Wel een hele mooie lus om daar een deken van te maken, ben benieuwd. Je borduurwerkjes zijn ook prachtig. B Sterkte met je vader. Groeten Tiny

Floor zei

Wat een heerlijke kleurtjes katoen zijn dat!
Wordt vast een prachtsprei.
Veel sterkte met je vader, hoop dat hij er weer bovenop komt.

Annie Kingma zei

Word zeker een heel mooie lieve deken van deze kleurtjes.
Borduurtjes zijn ook fijntjes.
Sterkte voor je vader, mag het de goede kant weer op gaan.
Groetnis Annie

Tineke zei

Sterkte met/voor je vader.
Mooie borduurtjes heb je gemaakt en gegraaide blokken zijn erg fleurig

Elizabeth zei

Als je ouders oud worden, dan kan er zomaar van alles gebeuren ... Best een hele zorg voor je!
Wat heerlijk om met die granny's te spelen. Ik vind het erg leuk deze ton-sur-ton tinten... Je vindt er vast iets leuks op!

Groetjes, Elizabeth

Lida zei

Hoop dat je vader snel herstelt en jij weer wat minder lasten te dragen krijgt! Ik weet het zijn lieve lasten, maar wel zwaar! Je borduurtjes zijn enig en succes met het in elkaar zetten van je deken! Groetjes
Lida

Chris zei

Dat is natuurlijk een heel leuk werkje, die granny's, als je bij je ouders bent. Dat wordt een sprei met herinneringen Rian! Liefs.