Pagina's

29 oktober 2018




Dankjewel allemaal voor jullie complimenten bij de vorige post. Ik bloos er wel van hoor... zoveel leuke reacties.
En ik heb nog een foto van een werkje dat nu bij een van mijn dochters aan de muur hangt.
Dat is zo leuk om te zien.
Ik had het hier nog niet 'geshowd', dus hier komt 'ie...  Hmm... de bovenste foto is minder helder dan in het echt...

 En op de tweede foto heb ik de lijst in een bijpassende kleur geschilderd, op verzoek van dochter. De kleur op deze foto is wel dichter bij 'echt'.






Hoe dan ook... nu is de panter voor kleindochter aan de beurt. Wordt vervolgd dus.








Maar ik heb nog meer gedaan dan schilderen hoor. In de 'lege' uren die ik bij mijn moeder doorbreng heb ik deze plaid afgemaakt, en ben hem nu aan het omhaken. Eindelijk, want hij lag al zo lang in een doos te wachten.

En na al dat haken van het laatste jaar ben ik ook weer eens aan het breien geslagen. Op bestelling, dat dan weer wel... Een babyvestje in roze en een in blauw... Dit is de roze, under construction, maar je kan wel zien hoe het worden moet...

Nou, dit was het even voor nu. Als het haak- en breiwerk af is komen er weer foto's.

Fijne week voor iedereen.



8 opmerkingen:

Angélique zei

Prachtig schilderij! Heel mooi zo met de lijst in bijpassende kleur.
De deken en get cestje worden ook erg mooi. Je bent druk bezig.

tiny zei

Een heel mooi schilderij met een mooie lijst in kleur erbij. Klasse!!! Je haakwerk en vestje zijn ook erg mooi. Zo blijft de mens bezig. Succes .

Conny's-blog zei

Prachtig geschilderd weer zeg, goed gelukt hoor die glazen vaas.
En je plaid is ook heel mooi en dat kleine vestje geweldig..............liefs.conny

Ineke zei

Mijn complimenten, wat een prachtig schilderij, de glazen vaas is zo mooi! En je deken is zo mooi vrolijk van kleur!!! Lief vestje, prachtig patroon.
Succes verder!

Elizabeth zei

Wat mooi! En dat geldt voor alle drie je creaties...
Ik vind de gekleurde lijst om het doek heel treffend!
Groetjes, Elizabeth

Floor zei

Je schilderij met Lathyrusbloemen is prachtig geworden. Vooral dat glas is zo moeilijk weet ik uit ervaring.
De gehaakte deken is mooi van kleur en ziet er vrolijk uit.
Zou bijna willen dat ik een baby was, om zo'n mooi jasje aan te mogen :-)
Kennelijk is het nog niet duidelijk of het een jongen of een meisje gaat worden. Dan maar vast allebei maken.

Ineke zei

Wil nog even dit onder je aandacht brengen, sinds een aantal weken valt mij op dat er bovenin de balk voor je blognaam de zin "niet beveiligd"staat. En als ik een reactie plaats wordt dat zinnetje dus rood. Vorige week heeft iemand hierover geblogd en uitgelegd hoe je dat kan herstellen. Ik heb het gelijk gedaan en als het goed is staat het bij mij niet meer voor mijn blognaam. Ik weet jammer genoeg niet meer wie de tip heeft doorgegeven.

johnypoipet zei

I see your blog daily, it is crispy to study.
Your blog is very useful for me & i like so much...
Thanks for sharing the good information!
ฮอลิเดย์พาเลซ