Pagina's

19 september 2009

Start...







Mijn deelname aan de Sweet Memories Block of the Month Quilt van Leintje is eigenlijk de reden geweest dat ik een weblog begonnen ben. Veel van de andere deelnemers showen hun resultaten ook op hun eigen weblog, en het is leuk om her en der op bezoek te gaan en te zien hoe het de anderen vergaat.


Dit is mijn eerste blok. Het was erg lang geleden dat ik gefestonneerd had, maar wat was dit leuk om te doen. (zegt zij die ooit een hékel had aan wat vroeger 'stofversieren' heette..)

10 opmerkingen:

Blackbird zei

Wat is je blok netjes geworden Rian! En wat goed dat je zelfs een eigen weblog bent begonnen, want oh, dat is zo leuk als je ziet wat een leuke contacten je eraan kunt overhouden, al is het maar in de wereld van de cyberpace.
Je blok is in elk geval prachtig geworden en belooft nog wat voor de toekomst!!

Groet, Leintje

Ria, zei

Ha Lein, Bedankt voor je compliment. Ik ben er zelf ook best wel tevreden over. Ik was eerst met midden-bruin begonnen, maar ik vond het toch te opvallend op sommige kleuren... dus toen heb ik toch maar ton-sur-ton gekozen. Het zijn deze persoonlijke variaties die het afwisselend maken, vind ik.

Willeke zei

mooie weblog en mooi middenblok Rian, mijn complimenten, groetjes, Wilma T

GRANNY'S HOUSE zei

Prachtig middenblok, daar kan je met recht trots op zijn, ik ben het op de ouderwetse manier aan het doen, maar het bevalt niet erg, dus wie weet.

Groetjes
Ines

Sylvia zei

Wat is je blok mooi geworden Rian. Ik hoop dat ik mijn blok ook snel klaar heb.
Maar het wel leuk om mee bezig te zijn.

Chris zei

Rian, wat super dat je een blog bent gestart!! GEFELICITEERD! Je zult er heel veel plezier aan beleven, zeker weten. Die positieven contacten en reacties zijn om van te genieten.
En nu weet ik ook wat je met de Sweet Memories bedoelt. Tjonge, wat mooi! Liefs van mij.

Inge Slaats zei

Nog maar net begonnen en al meteen zo'n mooi blok om te laten zien! Super hoor. Ik ben heel erg benieuwd naar het vervolg van deze quilt en zal regelmatig eens langs komen.
Welkom in blogland!
Groetjes van medeblogster Inge uit Eindhoven

http://ingesquiltverhalen.web-log.nl/

Ria, zei

Dank je wel allemaal voor dit hartelijk welkom.
't is nog een beetje onwennig om nu aan de andere kant van de blogstreep te staan, maar dat zal wel bijtrekken. Niet iedereen heeft een sprankelende schrijfstijl, maar ik hoop toch afwisselend en vooral herkénbaar verslag te doen van vorderingen en wat er zoal het vermelden en vertonen waard is.
Rian

Tineke zei

Leuk Rian, dat je een weblog bent begonnen. Je blokken zien er mooi uit, ik moet nog steeds beginnen en schaam me diep. Morgen neem ik in elk geval het middenblok mee naar de bee, dan zal het wel lukken.
Groetjes Tineke

Anoniem zei

hallo rian wat een leuke weblog heb jij ik kijk er nu ook vaak op ik vind je werkjes super mooi
fijne en gezellige feestdagen
groetjes van corrie