Pagina's

22 september 2010

Goed voor mijn nachtrust

Een Affo! Een leuk schapenquiltje voor boven mijn bed. De pootjes zijn gepunnikt op mijn oude klosje; haha, tweede jeugd misschien?
Dit was een tussendoortje als afwisseling tussen mijn borduurtjes en mijn breiwerk en mijn haakwerk en en en... Pfff... wanneer is dat toch begonnen dat ik er zo'n rommeltje van maak... Maar in ieder geval: Iets af. Op naar een volgende affo. Dat wordt het roosjeskussen. Daarvoor heb ik een beetje "startangst". Bang om het te verknoeien, maar ik zal me toch maar in het diepe storten anders komt het nooit af.

8 opmerkingen:

tiny zei

Het is een mooi schapje geworden, nu slaap je vast lekker.
En gewoon aan je roosjeskussen beginnen ,meestal valt het best mee.
Succes Tiny

corrie zei

hoi rian wat zal jij lekker slapen zo met het schaapje dat over je waakt
wel grappig he dat je dingentjes van vroeger nu weer gebruikt ...
wel nu moed verzammelen en aan je kussentje beginnen dat komt best goed hoor .. dat lukt je groetjes corrie .

Yvonne aka sommeke zei

't Is een schatje en leuk met die gepunnikte beentjes.
Ik vond voorbije week het punnikklosje van DD en heb het lekker voor mezelf weggestopt! ;-)

Anneke zei

wat een simpel maar leuk ontwerp! en die gepunnikte benen zijn een leuke vondst.
ik moest grinniken om je projecten op alle handwerkgebieden: we hebben veel overeenkomsten...

Erna zei

Leuk!!!! Nu zal je wel heel lekker slapen. Groetjes,Erna

Johanna Zweden zei

Wat schattig, wat ben je toch creatief , enig
Heerlijk dat ook jij heel veel verschillende hobby's hebt, ja af en toe moet je even veranderen.
Groetjes Joke

Inge Slaats zei

Wat een dotje! Zo'n lief schaapje, schattig hoor.

Tineke zei

Oh Rian, ik ben dol op schaapjes, wat is deze leuk geworden.
Groetjes Tineke