Pagina's

25 oktober 2010

Terug van weggeweest

Ziezo, daar ben ik weer. Ik heb een heerlijk weekje gehad midden in het bos. Met als hoogtepunt een "gezinsreünie", en daarna een paar gezellige dagen met twee van mijn verwegwonende kleinkinderen. Verder heb ik alleen dagelijks aanloop gehad van een kudde wilde zwijnen, en in het bos ben ik naast prachtige paddenstoelen alleen wat kruipend grut tegengekomen. Lekker rustig dus, voor een moe hoofd.
 Dit zijn de 'dames' die elke dag kwamen schooien om de aardappel- en appelschillen, klokhuizen en koolstronken en zo... het werd in dank afgenomen, hoor.
O ja..... en teken.... van tussen de bosbessenstruiken waar de kinderen doorheen struinden.... maar dat merkten we later pas...
En ik heb ook nog kunnen borduren, en zélfs nog wat gequilt!  Dus de week was geslaagd!

Geen opmerkingen: