Pagina's

13 januari 2011

Tilda

Ziezo, ik had me voorgenomen om iedere week een nieuw blok van de Tilda-huisjesquilt-voor-mijn-dochter te laten zien. Nu is de eerste week er een beetje bij ingeschoten, maar dit blokje komt 2x in de quilt, dus als ik nu een beetje smokkel dan is dat eerste exemplaar voor de eerste week van januari, en is deze precies op tijd voor de 2e week. Pfff... deadline gehaald :) Helaas zijn de kleuren weer niet helemaal 'echt'.  Het is een fris blokje om te zien.
Het volgende blok  is er één met een huisje.

8 opmerkingen:

Chris zei

Haha, je bent slim om met dit blokje dat er 2x in zit, te beginnen! Heb je je quotum toch gehaald. Dat lijkt me ook een enige quilt te worden. Ben benieuwd naar de rest. Fijne avond en liefs van mij.

tiny zei

Je hebt het gehaald :) en de quilt wordt vast heel mooi.

corrie zei

hallo rian toppie dat je het gehaald hebt ik ben benieuwd naar de volgende
deze is al wel heel mooi groetjes corrie

Inge Slaats zei

Die deadlines, ik word er af en toe een beetje gek van, ondanks dat ik ze mezelf opleg LOL Maar jij hebt er weer eentje gehaald en het is een schattig blokje. Ben benieuwd naar het vervolg.

Fijn weekend,
Inge

Lida zei

Schattig blokje, misschien moet je eens bij Cora neuzen, die heeft ook hele kleine lapjes van Tilda stoffen, dus daar kun je voor kleine dingen toch echt gebruiken! Haar link staat op mijn blog, groetjes
Lida

Johanna Zweden zei

Allereerst gefeliciteerd dat je weer Oma word leuk
Wat een leuk blok is dit, enig
wat zijn je borduurwerken mooi, van je vorige logje, schitterend heb even van je site genoten
Groetjes Joke en een fijn weekeinden, en het sneeuwt hier weer vandaag. weet niet wat fijner is! sneeuw of regen zoals bij jullie!

Yvonne aka sommeke zei

Schattig blokje, deadline gehaald! ;-)
Goe weekend nog!

Tineke zei

Leuk blokje Rian en zo heb je toch het aantal blokjes gehaald wat je af wilde hebben. Komt me wel heel bekend voor deze manier.
Nog van harte gefeliciteerd met je a.s. oma worden.
Groetjes Tineke