Pagina's

6 februari 2016

Regelmaat...

Nee, van mijn goede voornemen om elke week weer een berichtje te plaatsen komt even niet veel terecht.
Afgelopen woensdagmorgen om 5 uur een telefoontje van het verzorgingshuis van mijn ouders dat mijn vader na een val naar het ziekenhuis gebracht werd.
Afgelopen donderdagmorgen om 5 uur een telefoontje van het ziekenhuis dat de dokter 'er geen goed gevoel' bij had en dat het beter was als we naar het ziekenhuis kwamen. Dat was schrikken, ook van hoe mijn vader er uit zag. Héél ziek....
Maar gelukkig, na de uitslagen van het lab wisten ze wat er aan de hand was en startten meteen de medicijnen om de bacterie in zijn bloed aan te pakken. De gescheurde schouder moest vanzelf helen met pijnstilling.
Gisteren zag hij er al weer heel wat beter uit qua kleur, nog steeds erg zwak en in de war, (delier) maar toch... Dan krijg je toch hoop dat je hem nog een poosje bij je mag hebben he...
Vrijdagmiddag zelfs een paar stappen met de zuster op de gang gelopen...

Maar door al die consternatie en de dubbele zorg eventjes geen handwerkberichtjes van mij,, dat snappen jullie wel.

Ik wens iedereen een goed weekend, en hoop volgende week met betere berichten te kunnen komen.

7 opmerkingen:

Lida zei

Sterkte Rian en beterschap voor je vader! Groetjes
Lida

foekie's fashion zei

Heel veel sterkte Rian, is een hele zorg he en beterschap met hem.

Angélique zei

Heel veel sterkte voor je vader, maar ook voor jou en alle andere betrokkenen.

tiny zei

Heel veel sterkte met je vader en beterschap .

Elizabeth zei

Oh Rian, dat is schrikken... Het leven van oude mensen is zo broos. Koester de momenten die je met elkaar hebt!
Sterkte in alles hoor...

groetjes, Elizabeth

Ineke zei

Heel veel sterkte, het is altijd een hele zorg! Beterschap voor je vader.

Chris zei

Nou joh, dat was een hele schrik, zo'n telefoontje heel vroeg in de ochtend. Gelukkig dat het al weer wat beter gaat. Hoe reageerde je moeder Rian? Want zij was natuurlijk ineens alleen daar in het verzorgingstehuis. Heel veel sterkte hoor en vergeet dat bloggen nou maar even! Dikke knuffel van mij.