Pagina's

15 december 2016

Je zou niet meer durven...

Wat is het lang geleden dat ik hier iets plaatste. Door de steeds intensiever wordende mantelzorg voor mijn ouders had ik niet de energie en de concentratie om 'eigen' dingen te doen. En bloggen is er daar één van. Alles op een laag pitje dus, de afgelopen maanden. Inmiddels heeft mijn vader weer twee keer in het ziekenhuis gelegen, en gaat zichtbaar achteruit op alle fronten, veranderingen aan de slaapkamer in verband met de ruimte voor het verzorgend personeel... kortom: veel denk- en doewerk voor mij.

Maar ik wil toch weer regelmatig iets laten zien, want ik heb wel gehandwerkt. Niet zo fanatiek, maar er is toch wel het een en ander gedaan. Helaas niet overal een foto van, maar ik zal gaan zoeken wat ik wel op de foto heb gezet.
Momenteel doe ik even (bijna) niets, want ik ben zelf twee keer kort achter elkaar gevallen, en met twee gekneusde handen en polsen begin je niet veel.  Typen met 1 vinger lukt gelukkig wel.
Ik begin maar met deze tas voor dochter 1. Was voor haar verjaardag, maar niet op tijd afgekregen natuurlijk. Die staat met stip op 1 om eerst af te maken. De accessoires liggen al klaar, dus nu maar zo snel mogelijk afhaken en voeren. Want ik wil weer gaan kantklossen, maar mag van mezelf niets nieuws beginnen voordat er dingen af zijn gemaakt.

Fijne dag/avond nog voor iedereen.

6 opmerkingen:

Corina zei

Fijn weer van je te horen, dat gaat een heel mooie tas worden! Beterschap met je handen, hopelijk kun je ze snel weer gebruiken

Ineke zei

Wat wordt dit een mooie tas. En ik wens je beterschap met je handen en polsen. En sterkte met de verzorging van je ouders, ik weet uit ervaring dat het best wel eens zwaar wordt, maar je doet het met liefde.
Dikke knuffel, Ineke

tiny zei

Fijn weer iets van je te lezen en wat een mooie tas wordt het. De verzorging van je ouders vraagt gewoon heel veel tijd, en ik neem een petje voor je af dat je het zo doet. Sterkte ermee en ik wens je toch hele fijne Kerstdagen en een goed en gezond 2017 . Groeten Tiny

Elizabeth zei

Ook al blogde je niet, ik heb verschillende keren aan je gedacht ...
En ook wel met het idee dat je druk met andere dingen was.
Je moet soms bepaalde afwegingen maken en ik snap dat een blog dan maar een blog is.
Best zwaar hoor om zo voor je ouders te zorgen, maar je doet het met liefde ... dat heb ik intussen al lang gemerkt.
Zorg je wel goed voor jezelf? Ik schrik wel van die valpartijen ...
Sterkte in alles gewenst!

Groetjes, Elizabeth

Chris zei

Om met het mooie te beginnen: wat een enige tas wordt dat! Lijkt me toch wel heel leuk en afleidend om daar aan te werken.
Natuurlijk kost je dat heel veel energie en tijd, die zorg voor je ouders. Ze bereiken ook wel een héél hoge leeftijd. Maar fantastisch dat je het niet af laat weten en er steeds weer voor ze bent. Wat een zegen ben je voor hen!!
Toch hoop ik dat je straks kan genieten van een mooie kerst en dat je met goede moed en vertrouwen op je Heer het nieuwe jaar in kan gaan.
Dikke knuffel van mij.

Angélique zei

O jee, pas je wel goed op jezelf? Als je wat gebeurt kun je je ouders ook niet helpen....
De tas is veel te mooi om niet af te maken, maar wel begrijpelijk als je het zo druk hebt dat hij niet op tijd af is gekomen. Prachtig haakwerk!