Pagina's

14 september 2021

Nieuwe Siggies



Daar ben ik weer eens met wat nieuwe dingen... allereerst heb ik weer diverse siggies geruild. Hier komen ze...


Allemaal even leuk, allemaal anders, en uit alle windstreken.





















 





Ik heb ook nog een aantal truien gebreid voor Stichting Every boy and Girl.

Ik heb zo'n grote voorraad breigaren, en zo ruim ik een beetje op en worden er kinderen die niets hebben blij mee gemaakt. Hier ook een paar foto's van.




























Dus ja... best wel bezig geweest.

Ik zal vanaf nu weer wat vaker posten, want dat is er het laatste jaar echt bij ingeschoten. Maar ja... het was kiezen, en dan gaan andere dingen voor.

Tot het volgende blogje en heb een fijne week allemaal.




5 opmerkingen:

Angélique zei

Mooie truien heb je gemaakt en mooie vierkanten heb je ontvangen.

Tineke zei

Mooie truien heb je gemaakt, wat zullen deze graag gedragen worden.
De siggy's die je ontvangen hebt zijn heel divers, hoeveel heb je er nu en weet je al wat je ermee gaat doen?
Liefs van Tineke

Annie Kingma zei

Best mooie truien gebreid daar zal men blij mee zijn.
Siggy's heb ik ook aan mee gedaan, maar ben daar al lang mee gestopt.
Die ik heb moeten nog steeds een quilt top worden.
Groetnis Annie

Jolanda Almelo zei

De truien zijn prachtig geworden Ria. Vooral de groene vind ik super.

Chris zei

Leuke siggy's kreeg je. Af en toe krijg ik ook weer een verzoekje een siggy te ruilen. Dat vind ik toch wel heel leuk hoor.
En die truien! Wat ontzettend leuk dat je dat doet!