Pagina's

17 maart 2022

Nieuw schilderij gestart.

 Eerst maar een update over mijn ogen. Na een paar injecties en een hoop getob kan ik gelukkig weer veel beter zien. Nog één keer terug naar het ziekenhuis voor controle, en ik hoop dat het daarmee klaar is, en ik niet ook nog gelaserd moet worden. Het zicht is goed genoeg om weer een nieuw schilderij te beginnen. Het is 30 x 40 cm., en deze keer een chimpansee. ( ik zit wel in de dieren... panter, papegaai, mijnheer haan, schotse hooglander, en nu dan een aap.) Ik vind vachten schilderen erg leuk, en ogen... Hier dus een foto van mijn 'work in progress.  

Ook ben ik een leuk schoudertasje aan het haken, maar daar volgende keer een foto van.

Wordt vervolgd.


 

3 opmerkingen:

Angélique zei

Superfijn dat je weer meer zicht hebt, het lijkt mij dat je wereld zo klein wordt als je niet (goed) ziet.
Het schilderij wordt weer prachtig! Het is dat er nog een stuk niet af is, anders zou ik denken dat het een foto is.
Ik ben wel benieuwd naar je tasje, fijn dat je weer lekker kunt hobbyen.

Floor zei

Je lieve aapje ziet er nu al leuk uit.
Gelukkig dat het goed met je ogen gaat, want goed zien is zo belangrijk.

Elizabeth zei

Dat is goed nieuws.. wat zijn we toch kwetsbaar, zeker als het om onze ogen gaat. Heerlijk dat je weer kunt schilderen!