Pagina's

15 juni 2011

Finished...

Hier is 'ie dan, bevrijd van de spelden en afgewerkt met 'vlechtjes'. Ik vind hem wel mooi geworden, hoor.
Ik ben nu een paar hoezen voor stoelkussens aan het naaien voor een dochter. Met de bevalling in het verschiet willen allebei de dochters her en der wat opknappen/vernieuwen, en ik vind het leuk om daarbij te mogen helpen. Gisteren bij andere dochter de (helft van de) kamer van kleindochter behangen. en dat is me toch leuk geworden. Maar ik ben nu wel weer een beetje 'afgeknoedeld', dus een beetje naaien, en verder helemaal niets. 't is benauwd weer hier ook. Ik houd me dus maar 'sjakies' vandaag. Mam wordt oud... zucht. Gelukkig hebben we ook nog hobby's die niet zo veel energie kosten.


Fijne avond!

11 opmerkingen:

Tineke zei

Mooie boekenlegger is het geworden Rian.
Zo zonder al die spelden is het patroontje mooi te zien.
Groetjes Tineke

Annelies zei

Hij ziet er prachtig uit Rian.

Anneke zei

erg mooi geworden!! je hebt dus alle spelden er weer uit gepeuterd...

wat een mooie en spannende tijd zo, wachtend op nieuw leven.

nog bedankt voor je mail!

Corina zei

Mooi geworden, Rian!

Ria zei

Hij is erg mooi geworden. Iets om trots op te zijn.
Groetjes

Anoniem zei

Wat is je boekenlegger mooi geworden.....knap werkje hoor!!!!!

Hallo Peetje zei

Ik vind dit allemaal zo knap dat je dat kan,, wat een priegelwerk moet dat zijn met al die spelden.
Hij is mooi geworden, bijna zonde om tussen een boek te liggen

Fijne avond - Petra

Kantvreugde zei

Hallo Rian,
Wat leuk dat je mijn blog volgt, maar kan ik bij jou ook volger worden?
Altijd gezellig om meer kantklossende mensen te leren kennen.
Je kantkloswerk is schitterend, heel erg netjes, je werkt erg precies, klasse.
Mag ik 1 opmerking maken, Als je aan beide zijkanten uit de linnenslag naar de vetergatslag ga, voordat je de vetergatslag maakt 1 x draaien.....
Hoop dat je me dit niet kwalijk neemt, maar dan wordt het in en uitnemen in de linnenslag hetzelfde.
Verder klos je toppie....
Groetjes Rita.

Kantvreugde zei

Hallo Rian,
Net je berichtje gelezen, maar kan bij jou ook geen e-mail link zien.
Ik kan ook al dagen geen volgers zien, niet bij mezelf maar ook niet bij andere blogs.
Heb jij enig idee hoe dat kan?
Ik heb ook een profiel op Hobbyjournaal, daar is mijn leden naam Kantje.
Ben je ergens op les?
Groetjes Rita.

foekie's fashion zei

Rian, wat een geweldig mooi strak gekloste boekenlegger. Leuk he om al die spelden er later uit te halen en dan je mooie werkje tevoorschijn zien komen. Je gaat lekker zo. Groetjes van JOke

Lida zei

Wat is hij mooi geworden, maar maak je nu ook tijd m te gaan lezen en hem dus echt te gebruiken? Veel succes met het behangen en verder opknappen van de babykamers, groetjes
Lida