Pagina's

29 september 2011

Echt buitenweer

Iedereen dank-je-wel voor de lieve wensen en reacties op de komst van deze twee minimensjes. Het gaat gelukkig allemaal heel voorspoedig met de dametjes. En ook met de dochters, gelukkig. Het is wel weer even wennen en op de klok kijken, want de oudste 2 gaan allebei naar school, dus dat wordt soms een beetje goochelen met de voedingstijden. Maar de broers en zussen zijn dol op hun kleine zusje, en dat is ook heel leuk in de gezinnetjes. Gisteravond heb ik bij één van de 2 opgepast.... joepie... flesje, luiertje, heerlijk tuttelen. Oma zijn is heerlijk op zulke momenten :)
En het is nog zulk heerlijk weer, dat ze er veel mee naar buiten kunnen.
Maar hier komt er eigenlijk niet zo heel veel van handwerken ondanks het prachtige weer. De tuin vraagt ook aandacht, en dat doe ik liever met mooi weer dan met wind en regen. Dus eerst lekker buiten aan de slag geweest, en daarna is het heerlijk uitrusten onder de plu met ja hoor, toch wel een werkje. Dit is mijn nieuwe kantklosopdracht. Het is klaar, op het afhechten na. Dat vind ik het enige nadeel: het afhechten en van het kussen losmaken. Maar goed, het hoort erbij, en ik vind dit wel
weer mooi geworden.
Ik heb ook nog twee siggies ontvangen. Die zal ik ook nog even showen. En sorry dames, ik heb de laatste tijd wel gelezen op de blogs, maar van reageren is niet zo veel gekomen door allerhande andere zaken. Maar ik hoop mijn leven te beteren.

Allemaal nog een fijne avond.

5 opmerkingen:

Lida zei

Geniet jij nu maar van die wereldwondertjes en van de zon en maak je niet druk om andermans blogs, je zult het druk genoeg hebben! Je kantklosrand ziet er geweldig uit! Groetjes
Lida

Chris zei

Fijn dat het zo goed gaat met de moeders en de kindjes! Heerlijk hè, dat getuttel met zo'n kleintje.
Mooi kantwerk joh. Die oudere dame (82) hier in de buurt heeft nu een kantwerk op haar kussen met 200 klosjes...!!! Ik moet er niet aan denken!
Je hebt gelijk hoor wat het genieten van het mooie weer betreft. Er is straks nog genoeg tijd om binnen bezig te zijn. Lekker van profiteren. Dagdag, liefs van mij.

foekie's fashion zei

Ja heerlijk he, oma zijn en er van kunnen genieten! Mooi kantje, leuk als fotolijstje. Groetjes van Joke

tiny zei

Heerlijk toch, lekker tuttelen met dat kleine spul, voor je kantklossen heb ik grote bewondering, ik vind het geweldig.
Groetjes Tiny

Anoniem zei

mooi kantkloswerk en wat zijn ze leuk hé die siggies......en wat fijn dat het zo goed gaat met het kleine volk ;o)