Pagina's

13 oktober 2011

Driehoekjes

Hier even een update van mijn driehoekjes. Eén kant van de tas is (bijna) klaar. Nu de andere kant, maar die wil ik iets anders maken. Ik wil het middenblokje met de eerste rand driehoekjes Uit één stuk maken, een groter middenblok, dus, en daar wil ik iets op stitchen/appliceren/of iets anders/of een combinatie van die dingen... Moet ik nog even over denken. En in de binnenkant wil ik vakken en zakjes maken voor mijn quiltspullen.
En dan foto's van mijn nieuwe kantklosles. Een kanten kraag. Hier kwamen de 'spinnen' aan bod. Heel leuk om te klossen, en ik ben dan ook al een eindje over de helft.
Verder heb ik niet veel te melden, alleen dat het hier heerlijk naar "appelmoes koken" ruikt. Zo heerlijk fruitig.
Prettige avond allemaal.

10 opmerkingen:

Wilma zei

Leuk hoor je blok... Dat wordt een enige scrapquilt!
Succes en groeten, Wilma

tiny zei

Mhhmm... heerlijk appelmoes. Ben benieuwd naar je andere kant van de tas, kun je er niets opmaken van je kantklossen of is dat te teer?
Groetjes Tiny

Anneke zei

weer een mooi stuk verder!

Tineke Machiela zei

ziet er geweldig uit Rian...je kraag en je 3 hoekjes...tot weer
groetjes
Tineke

Lida zei

Wat een schitterende kraag wordt dit en wat een leuke tas zal het worden!
Nu hier zal het vanmiddag naar appels ruiken, bedoeling: één appeltaart!
Fijn weekend,
Lida

corrie zei

hallo rian het ziet er weer mooi uit je kraagje zal wel heel mooi zijn als het klaar is
lekker eigengemaakte appelmoes
daar gaat niets boven he
groetjes corrie

Elizabeth zei

O.., ik krijg weer zo'n zin in mijn lapjes als ik dit zie. Soms denk ik dat ik voor elke dag maar een techniek moet reserveren...
Maak je deze driehoekjes allemaal met de hand aan elkaar Rian, of gebruik je de naaimachine? Het ziet er super netjes uit, maar dat moet ook eigenlijk wel hè..
Ik kijk maar niet te lang (hahaha) naar je mooie kraagje in wording, want anders...

FIjn weekend, groetjes van Elizabeth

Johanna Zweden zei

Mooi je blok, en wat schitterend dat kantklossen
Groetjes Joke

Anoniem zei

mooi blok hoor en je kantklos werk ziet er weer prachtig uit.....

Chris zei

Enig dat blok, leuke kleurtjes Rian. En je kantkloswerk is natuurlijk weer helemaal te gek! Ik bewonder je hoor!!! Fijn weekend (was de appelmoes lekker?)