Pagina's

26 oktober 2011

Beginnetje...

Ik kon het niet laten om alvast een beginnetje te maken met de herinneringsquilt voor mijn schoondochter.
Hier is alvast het 'pyamabroekje' met een rijtje gansjes ernaast.
De blokken worden 15 x 15 cm., met misschien hier en daar een groter blok ertussen. Ik bouw gewoon uit, en zie wel wat het wordt.
Nu voel ik me wel verplicht om ook weer een blok van de Tildaquilt aan te pakken, want die ligt al zo'n poos smekend te kijken of ik asjebliéft weer eens verder ga.

En dan wil ik nog even heel iets anders 'in de groep gooien'....
Een aardig poosje geleden was er van diverse kanten de vraag gekomen of de blogsters er eens over wilden denken om de 'woordverificatie' uit te schakelen, omdat het zoveel tijd kost, en volgens velen ook niet direkt zo nodig is, want de meesten hebben weinig of nooit last van vervelende dingen. (ik ook niet, in al de tijd dat ik dit blog bijhoud.. En dat is vanaf september 2009) Een heleboel blogsters hebben dat toen ook inderdaad uitgeschakeld, en dat was fijn reageren... niet zoveel gescroll en gedoe meer.
Maar nu er zovelen over zijn gegaan van Web-log naar Blogger heeft 'iedereen' opeens weer de woordverificatie aan staan.
Ik weet dat er mensen zijn die niet reageren op de blogs die dit hebben, omdat het zoveel tijd kost.... Willen jullie er alsjeblieft nog eens over denken? Zeker weten dat je er veel volgers en lezers een plezier mee doet!!

Groetjes en een fijne dag nog.

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Schattig, dat eigen blokje!
Ik heb die woordverificatie NOOIT ingesteld op m'n blog, zelden last van spam gehad.
Goeie vraag van jou, we klikken onze vingers soms blauw ...

Anoniem zei

wat is het een leuk blok geworden dat broekje vind ik super.
Ik heb nu ook een pop-up venster en de woordverificatie uit gezet, vind het zelf ook wel makkelijk als je kan reageren en hup druk op de knop en het staat er.
groetjes Marjolein

Anneke zei

Amen to that!!

Ik heb in m'n Blogger-jaren, vanaf begin 2008 maar 1 of 2 x een raar berichtje gehad. Dus...

Leuk dat eerste blokje. Nu ook weer lekker aan je Tilda!!!

tiny zei

Een heel leuk blokje van de pyama broek. Vind dat eel heel leuk idee, dat blok van die blouse en die van dat enz. Geweldig. Groetjes Tiny
P.S. Weet niet eens of ik ook woordverefecatie aan heb staan. Kan ik dat bij instellingen nazien?

Elizabeth zei

Ja, da's een goed idee van je om dit te bespreken. Ik heb em al eerder uitgezet, nooit last van rommel of onzin opmerkingen...
Wat een leuk blokje heb je gemaakt; ik begrijp helemaal dat je zit te popelen, het is ook een enorme uitdaging!

Groetjes, Elizabeth

Lida zei

Oho, je gooit de knuppel in het hoenderhok, velen hebben het erop staan omdat ze vroeger last hadden van spam, maar deze hebben vaak de oude instellingen nog, zo nu en dan up-daten helpt dus wel, ik heb ook nergens last van tot nu toe en heb het gisteren nog eens geprobeerd en volgens mij heb ik nu geen code meer! Leuk dat blok met dat broekje, zo kun je heel originele blokken ontwerpen! Groetjes
Lida

Chris zei

Oh Rian, wat enig, dat aparte blok met broekje er bij. Wat een goed idee! Zo zie je direct waar het stofje vandaan kwam.
Ben het helemaal eens wat die woord verificatie betreft. Ik heb het ook nooit ingesteld en het kost inderdaad ontzettend veel extra tijd. Wie weet helpt jouw oproepje. Liefs van mij.

Tineke Machiela zei

harstikke leuk gaat het worden..:)
Ik heb het volgens mij nooit aangehad..ik blog bijna 3 jaar...
fijne dag en de groetjes
Tineke

corrie zei

hallo rian
goed idee om die code uit te zetten zelf denk ik dat ik dat niet heb ....
je blokje voor herinnerings quilt
is wel apsrt he ... wat zal dat straks mooi zijn
groetjes corrie

Wieke van Keulen zei

Bedankt voor je tip, ik ga het meteen uitzetten (als het lukt). Leuke blog heb je, ben meteen volger geworden. Krijg ik vast nog meer ideeen en zin in projecten...

Wieke van Keulen zei

Het lukt me niet! Ga het morgen weer proberen....

Tineke zei

Mooi blokje heb je gemaakt Rian.
Groetjes Tineke

Terray zei

Hoi Rian,

Wat een mooie projektje een herinneringsquilt maken.
Dat lijkt me heel bijzonder.

Veel plezier met het maken ervan
Groetjes
Tertia