Pagina's

17 december 2011

Ben ik weer even

Dank je wel iedereen, voor de lieve reacties en het medeleven. Er is zoveel "ik" om ons heen dat het fijn is om zulke opbeurende berichtjes te lezen.
Ik kan inmiddels betere berichten laten horen gelukkig. Mijn vader is weer thuis uit het ziekenhuis, en ik zie hem elke dag weer een stukje sterker en monterder worden. Maar er volgt waarschijnlijk toch nog een operatie over een week of zes, dus ik ben er druk mee om hem zo veel mogelijk weer op krachten te laten komen, zodat hij zo sterk mogelijk die operatie tegemoet gaat.
Ik zal er dus voorlopig nog wel 'zoet' mee zijn. Maar nu hij weer thuis is kan ik wel gemakkelijker een poosje weg, (zoals nu) en heb wat meer tijd om mijn eigen zaakjes na te lopen.
Ik kan niet bij iedereen reageren, maar kom bij toerbeurt wel bij iedereen langs hoor. Ik mis alle nieuwtjes en creaties heel erg!

En alvast vanaf hier:

Ik wens iedereen hele Goede Feestdagen toe, een gezellige jaarwisseling, en alle goeds voor het nieuwe jaar.

11 opmerkingen:

foekie's fashion zei

wat fijn dat het weer wat beter gaat en goed weer wat van je te horen. Groetjes en fijn weekend van Joke

Annelies zei

Fijn dat je goed nieuws kunt brengen.

Lida zei

Fijn, dat is goed nieuws en ik wens jou en je familie een fijne Kerst en een gezond, voorspoedig en creatief 2012, groetjes
Lida

tiny zei

Gelukkig dat het weer wat beter gaat, ook voor jou en fam. fijne Kerstdagen en een gezond 2012. Groetjes Tiny

Johanna Zweden zei

Wat een goed bericht, vooral zo tegen de feestdagen aan
Groetjes Joke en een fijn weekeinden, en ook jij een hele fijne kerst, en voor het nieuwjaar, veel geluk liefde en gezondheid, ook voor je ouders
Groetjes Joke

Anneke zei

allereerst jij ook het beste gewenst en hele fijne dagen, al lopen ze misschien anders dan andere jaren.
veel sterkte met wat er op je bordje ligt, als het kan ook genieten van de kinderen en kleinkinderen hoor!

Antje uit Urk zei

Lieve Rian,
Bedankt voor alle goede wensen en jij ook hetzelfde toegewenst!
Veel sterkte met het verzorgen van je ouders, ik wens ook hen alle goeds!
Een lieve groet uit Urk!

Anoniem zei

Fijn te lezen dat het met je vader ietsje beter is, sterkte nog voor de operatie!
En neem jij nu en dan ook even tijd voor jezelf hé!
Fijne feestdagen!

Wieke van Keulen zei

Al gaat het ietsje beter, ik wens je nog steeds veel sterkte toe en vooral momenten voor je zelf. Ik moest wel om je foto lachen. Het lijkt mij een hele mooie paaskaart; enig!

Tineke zei

Hoi Rian,
wat fijn dat het wat beter gaat met je vader. Ook nog wel om jezelf blijven denken hoor.
Ook ik wens jou fijne kerstdagen en alle goeds voor 2012 toe.
Groetjes Tineke

Chris zei

Dag lieve Rian. Dank je wel voor je goeie wensen. Ik wens jou en je ouders natuurlijk ook fijne en gezegende dagen toe. Heerlijk dat je er voor hen kan zijn, maar ook dat je vader thuis is nu. Dat maakt het toch iets makkelijker voor je. Veel sterkte meid!!