Pagina's

23 oktober 2012

Leuke post

Afgelopen vrijdag kreeg ik weer eens een siggie toegestuurd. Hij kwam uit Italië, van Roberta Borgo. Hè... eigenlijk zou ik zelf weer eens wat actiever willen versturen, maar ik heb er gewoon geen tijd voor. Maar het is iedere keer weer leuk om er eentje te ontvangen.

Grazie molte, Roberta!

En er was nog meer leuke post. Opgestuurd door Anneke. Dit leuke rendier, naar een (brei)patroon uit 1940! Als dat geen geschiedenis is!

Ik heb ook nog een leuke muts gehaakt voor een kleindochter, en ben nu aan de bijpassende sjaal bezig.


En uit de bieb nam ik zaterdag dit boek mee... en er stáán toch leuke dingen in! Dat wordt weer moeilijk, want iets nieuws beginnen is altijd zo leuk, maar ik ben sterk deze keer. Eerst mijn lijstje afwerken met te-doene-dingen, en dan mag ik weer.


O ja, ik doe ook weer mee aan een RoundRobin bij de cross-stitch-lovers. Dit is mijn eigen bijdrage. Ik blijf het prachtige ontwerpen vinden.

Ridderspoor

Zo, dat was het wel weer voor nu. Morgen wil ik de voortuin aanpakken. 't is zoiets als "nu of nooit" want door al dat reizen en heen en weer pendelen naar mijn ouders is de tuin wel een beetje stiefkind geworden. Dus ik begin aan de voortuin, en heb ik daarna nog energie over dan ga ik achter verder.

Allemaal nog een fijne herfstweek

12 opmerkingen:

Elizabeth zei

Leuk om weer een bericht van je te lezen!
Hoe werkt dat nu eigenlijk met die siggies (rondsturen)? Zo leuk om van mensen ver weg die je niet kent zo'n vierkantje te krijgen..
Knap van je dat je niet aan iets nieuws begint, Rian. Ik ga regelmatig voor de bijl..
Succes met je tuinplannen;ik zou je voorbeeld moeten volgen..

Groetjes, Elizabeth

Lida zei

Denk een beetje aan jezelf en doe zo nu en dan gewoon even niets! Weet uit ondervinding dat zo iets broodnodig is! Leuke dingen ben je mee bezig en leuke cadeautjes heb je gekregen! Veel plezier met je steekjes, groetjes
lida

Anneke zei

blij dat m'n pakje aangekomen is, maarre... is het belletje er van af gegaan? Het hing aan de onderkant...

Mooi borduurwerk heb je weer gemaakt, leuk zo'n samenwerkingsproject, heb ik ooit ook gedaan. Heel leuk geworden, maar nooit gefinish-finished.... Boek had ik pas ook van de bieb, hebben ze zeker net ingekocht ;-)

Anoniem zei

zo druk druk druk ben je , en dan evengoed nog zo'n leuke muts haken en borduren ....ik heb ook nog een doos met siggies zal ze toch eens gaan verwerken tot iets.....
fijne week....

Tineke zei

leuke post heb je ontvangen, een mooie siggy, de wallhanger vind ik erg leuk.
Je borduurtje had ik al voorbij zien komen op de club, prachtige patroontjes zijn het.
Groetjes Tineke

Anoniem zei

Dat boek heb ik op een regiodag gekocht.Daaruit heb ik met verschillende patroontjes een quiltje van gemaakt voor het trouwen van onze zoon.Het werkt erg prettig de afwisseling van vilt,borduren en lapjes.
Mooi je borduurtje en leuk om zulke siggies te krijgen.Ga je daar ook iets me doen?
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Conny's-blog zei

Leuk die muts voor je kleinkind en je borduurwerk met ridderspoor is mooi zeg, je kado-tje trouwens ook.................gr.Conny

tiny zei

Wat bracht de post je een leuk rendier, en ook je muts en borduurwerkje is weer prachtig. Morgen succes met je tuin, en denk een beetje om je zelf.
Groetjes Tiny

P.S. Morgen brengt de post weer iets (lol)

Ansje zei

OOOh wat zal dat mutsje leuk staan bij je kleindochter Rian!! Groetjes Ansje

Chris zei

Dat denk ik ook vaak Rian, over dat actieve sturen van siggy's, maar ja, er komt altijd weer wat anders op je pad hè, dat voorgaat. Maar je hebt er weer eentje binnen, leuk. Ik ben helemaal weg van het mutsje! Wat zal ze dat leuk vinden! Wat enig, dat oude borduurwerk. Ik houd van zulke oude dingen, die hebben echt geschiedenis. En je kan weer lekker bladeren in dat boek en je radertjes laten draaien ..... en dan stoppen .... moeilijk hè, er is ook zoveel leuks. Dagdag, sterkte met de tuin!!!

Johanna Zweden zei

Nu dat was en leuke postdag voor je, mooi siggy, schitterende rendier.
Wat een leuke muts, en wat een mooi borduurwerkje
Groetjes Joke en een fijne dag

corrie zei

hoi rian wat leuk dat je weer een siggy er bij hebt
de muts is heel leuk en het borduurwerk is weer helemaal top groetjes corrie