Pagina's

27 oktober 2012

Echt herfst nu

Nu is het toch op en top herfst hoor. Vanmorgen een dun laagje ijs op de autoruit, en het was flink wat kouder dan de afgelopen dagen. Maar 's middags was het weer lekker genoeg om in het zonnetje de auto te wassen. Heel de straat ligt vol met droog, dood blad, en de kinderen zijn er blij mee. Er wordt lekker door de bladeren geschopt, en als ik naar de bomen in de straat kijk komt er nog veel meer naar beneden.
Ik heb deze week... o nee... eerst een foto van de lapjes die ik toegestuurd kreeg van de give-away van Tiny.
Dank je wel, Tiny. Ik heb al een paar ideetjes hiervoor!

Verder heb ik veel gehaakt en gebreid deze week. Hieraan, bijvoorbeeld...Het moet een strook worden van 4x8 blokken. De blokken zijn 25 cm. in het vierkant. Het is op de foto niet zo goed te zien, maar het is een heel zacht lavendelblauw. In de grote open rondjes komt nog een gehaakt "spinnetje".




En de sjaal van Hanno is ook opgeschoten, samen met de sjaal van zijn zus...

 De bijbehorende mutsen had ik hier en in het vorige logje al eens laten zien.

close-up van het randje in de kleuren van de roos op haar muts
Zo, toch wel aardig wat gedaan van de week, (vind ik zelf dan ) :-)

Ik wens iedereen  een fijne en goede zondag.

10 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Je bent weer heerlijk bezig geweest deze week en mooie dingen gemaakt...........gr.Conny

Johanna Zweden zei

Wat een heerlijk creatief blogje, met mooie handwerkjes,
Fijne zondag groetjes Joke

Anoniem zei

OOhhh dat haakwerk zo mooi fijn...en de sjaals worden ook al zo leuk, e de give away heeft je leuke lapjes opgeleverd ;o)
fijne zondag

tiny zei

Wat mooi haakwerk heb je. Succes met je lapjes ben benieuwd wat het wordt.

Anneke zei

Die lapjes zien er wat kersterig uit, of niet? Mooi haakwerk en die sjaals zou je zo al lekker om je nek willen slaan...

Corina zei

Je bent met leuke dingen bezig!

Chris zei

Je bent echt leuk bezig Rian, heel afwisselend ook. Wat een fijn haakwerk, die blokken, echt iets voor jou.
Je hebt enige lapjes gekregen zeg, kan je weer lekker nadenken wat je er mee gaat doen. En de kinderen kunnen tegen de kou. Dag lieve Rian.

Corrieneeltje zei

Dag Rian, ook ik vind dat je heel veel hebt gedaan hoor. Wat een prachtige lavendelkleurige blokken heb je gebreid, die vallen tussen alle andere leuke dingen toch echt wel op, heel bijonder en fijntjes. Wat een enige mutsen heb je ook gehaakt en gebreid voor je kleinkidneren, heerlijk hè dat haakwerk. Veel handwerkplezier gewenst en lieve groetjes van Corrie

Antje uit Urk zei

Heerlijk he dat herfstweer! Wat maakt je weer een mooie dingen en wat een mooie lapjes heb je gekregen, daar word vast wat moois van gemaakt!
groetjes,

noofs zei

Je hebt zeker hard gewerkt zeg! Het ziet er allemaal veelbelovend mooi uit! :-)