Pagina's

19 november 2012

Update

Er komt niet zo heel veel uit mijn handen op het ogenblik, maar ik heb toch wel íets gedaan. De sprei voor mijn dochter is nu 4 blokken breed (is 1 meter en 75 cm. lang)en nu ga ik verder in de lengte. Ik heb ook vier openingen tussen de blokken opgevuld. Dat geeft weer een heel ander effect, vind ik.
Ik ben de laatste tijd heel veel bij mijn ouders, want mijn moeder heeft gordelroos gekregen. Heel veel pijn, ondanks een snelle kuur, dus het wordt er niet prettiger op. Maar een haakwerk is dan het gemakkelijkst om mee te nemen. Ook heb ik vier mutsjes gebreid voor SAVE THE CHILDREN  en die gaan vandaag nog op de post.
Ook de sjaal voor mijn kleindochter is klaar, en die voor haar broer schiet ook al aardig op.
Ik wil zó graag weer eens klossen, en patchen, maar er komt gewoon niet van. Beetje borduren, zo nu en dan...
Van de week ook nog helpen behangen bij mijn oudste dochter, de auto moet naar de dokter, de schilder zou vandaag komen schilderen, maar is niet op komen dagen, dus ik zit "voor niets" thuis. Nou ja, dat is betrekkelijk natuurlijk. Het is vochtig en mistig heel de dag, dus dat is ook niet echt schilderweer... We wachten het maar af. En een dagje thuis "rommelen" is ook wel weer eens fijn.

Geen idee wanneer ik weer tijd voor een berichtje heb, maar in ieder geval weer eens een levensteken, hè?

Fijne week, iedereen!


11 opmerkingen:

Chris zei

En wat voor levensteken! Met een schitterend haakwerk!! Oh Rian, wat mooi! Dat is in ieder geval een heerlijk werk om mee bezig te zijn als je bij je ouders bent. Ook die mutsjes. Je hebt wel alles tegelijk hoor. Best heel druk. Denk toch ook af en toe even aan jezelf hoor, je moet het allemaal vol kunnen houden.
Een dagje thuis rommelen is fijn! Lekker even je eigen dingetjes op je eigen tempo doen. Nou joh, sterkte met alles en ik hoop van harte dat je moeder snel opknapt. Liefs van mij.

tiny zei

Je mutsjes zijn heel lief geworden. Doe je wel kalm aan, je moet nog langer mee hoor. Sterkte met je moeder en succes met het behangen en de sprei voor je dochter.
Groetjes Tiny

Conny's-blog zei

Dat haakwerk is prachtig zeg en je hebt lieve mutsjes gemaakt. Zo,n dagje thuis rommelen is heerlijk toch lekker van genieten en sterkte met je moeder.............gr.Conny

Anneke zei

gordelroos, wat naar zeg!
Sterkte met het zorgen weer, voor iedereen zo te lezen.......
prachtig dat haakwerk en je hebt gelijk, als je de hoeken opvult ziet het er nog mooier uit!

Inge zei

Ik heb hier weer eens even rondgekeken, Rian. Was alweer een tijdje geleden. Ik ben meer op Facebook te vinden dan in Blogland. Tja, je moet keuzes maken hè en och, misschien verandert het wel weer een keer. Wat een mooi sprei ben je aan het maken, helemaal geweldig! De mutsjes zijn ook lief.
Wat zielig voor je moeder, hopelijk gaat het snel wat beter. Geniet gewoon van je "vrije dag". Het is zoals het is, bekijk het maar van de vrolijke kant.

Groetjes,
Inge

foekie's fashion zei

Wat is dat een mooi haakwerk en wat zal dat mooi staan als die klaar is. Lieve mutsjes en ja je andere hobbies moeten weer even in de wacht. Een hobbymens heeft altijd uurtjes tekort he.
Groetjes van Joke

Johanna Zweden zei

Wat een lieve mutsjes Rian, nu daar zullen ze heel blij mee zijn
Wat een schitterend haakwerk
Fijne dag groetjes Joke

corrie zei

hallo rian wat mooi het patroon van de sprei echt mooi maar wel veel werk he ... je mutsjes zijn ook mooi
ik hoop dat het nu weer iets beter gaat met je moeder .. heel veel groetjes corrie

Yvonne aka sommeke zei

Ooooh prachtig haakwerk en zo schattig, die mutsjes!
Ik hoop dat het ondertussen al heel wat beter is met je moeder ....

noofs zei

Poeh, dat is niet niks allemaal. Probeer een beetje op jezelf te passen hè? Je blogpost is al van even geleden. Ik hoop voor jou dat het inmiddels wat rustiger geworden is. En volgend jaar (reactie op mijn blog)? Dan vier jij vast ook weer sinterklaas :-))
Sterkte! En lief dat je even langskwam.

sylvia zei

hallo lief druk mens, wat een mooi haakwerk!! WOW!
ik hoop dat moeders inmiddels wat is opgeknapt, lieve groet, Sylvia