Pagina's

31 januari 2014

Cadeautje voor DD1


Dit afvalzakje maakte ik begin januari voor mijn oudste dochter. Ze naait heel veel voor de kinderen, en is er helemaal blij mee.



In het midden een borduurtje van blauwe druifjes, als voorproefje op het voorjaar.



En wat vinden jullie van mijn 'nakomertje'? Ik had hem later dan de andere twee in de aarde gezet, en hij is zó stralend rood. Jammer dat je dat op een
 foto lang niet zo goed ziet. Het lijkt wel of hij licht geeft. Inmiddels is de tweede stengel zover dat de bloemen bijna opengaan. Hier geniet ik echt van.

7 opmerkingen:

Chris zei

Wat heb je die stofjes en borduurtje mooi bij elkaar uitgezocht voor dat zakje! En het zó handig, dat weet ik uit ervaring!
Is dat een amaryllis Rian? Een dubbel of zo? Ik heb zoiets nog nooit gezien. Prachtig!

Tineke zei

Oh ja, zo'n handig afvalzakje heb ik ooit een keer gemaakt en weggegeven. Moet hem nog steeds een keer voor mezelf maken.
Groetjes Tineke

Floor zei

Kan niet goed zien of het een Amaryllis is, heb nog nooit een dubbele gezien namelijk.
Maar wel mooi.
Leuk en handig zakje is dat, gebruik altijd een plastic bakje...

Saskia Smit zei

Handig zakje. Ik doe het nog steeds met een vlabakje. En de bloem is idd schitterend.

tiny zei

Handig hoor zo'n prullebakje, en wat een leuke stofjes heb je er voor gebruikt. Je Amerilis is prachtig!! Fijn weekend Tiny

Trui zei

Idd elke dag genieten, met zo'n mooie bloem! Vorig jaar had ik óók het 'kadootje' van een 2e bloem. Helaas was hij dit jaar héél snel weg....geniet nog maar lekker van het moois!

Ineke zei

Wat een handig afvalzakje, mooi met die geborduurde druifjes!

Liefs, Ineke