Pagina's

24 februari 2014

Een affootje

Met één van de randjes van deze week is mijn kleedje voor in het kleine dienblaadje af. Voor de volgende randjes ga ik andere kleuren kiezen. Ik wil er een mapje van maken om er mijn borduurwerkjes waar ik aan bezig ben in op te bergen, maar dat kan nog veranderen. Ik heb nog een paar ideetjes om de randjes te verwerken. Voorlopig maar borduren. Er komen er nog genoeg.
Ik zie nu op de foto dat ik het "Erretje"moet laten zakken, en dat er aan de linkerkant van twee van de laatste randjes nog een kruisje bij moet.
Ik verbaas me er altijd over dat je dat op een foto beter ziet dan 'in het echt'. Het was me nog niet opgevallen. Gaat nog goed komen.
Ook heb ik geprobeerd om een wafelsteek te haken. Het moet een dekentje voor een ledikantje worden, en ik wil in de 'gaatjes' met kruissteken hartjes borduren in zachte kleurtjes.
Moet even zien of dat wel wordt wat ik ervan verwacht.
 
Fijne handwerkweek, iedereen.

10 opmerkingen:

Lida zei

Leuk je kleedje met de randjes en dat dekentje wordt schattig! Groetjes
Lida

Ineke zei

Wat leuk je borduurlapje voor het dienblaadje. Succes met het dekentje.

Liefs, Ineke

Tineke zei

Leuk zijn je randjes geworden, ik borduur er ook elke keer weer met plezier aan.
Groetjes Tineke

tiny zei

Ziet er heel mooi uit. Groeten tiny

Chris zei

Oh dat is toevallig. Ik zag vandaag bij een buuvje babyslofjes die ze aan het haken was. In deze steek. En ik vroeg nog hoe die steek heet, maar zij wist het ook niet meer. Leuk!
Heel herkenbaar hoor Rian, dat van het beter zien op een foto. Ik denk dat het komt omdat je dan niet door andere dingen er omheen wordt afgeleid.
Schattig, dat blaadje zo.

Corina zei

Wat ziet dat er leuk uit zeg, die gekleurde randjes in het dienblaadje.

Elizabeth zei

Klopt.. op foto's zie je het gewoon beter. Ik denk dat het komt door de afstand die je dan neemt. Maar je blaadje is PRACHTIG....
Je dekentje in wording doet er trouwens niet voor onder, dat is een gave steek!

groetjes, Elizabeth

corrie zei

hallo rian het kleedje is erg mooi ik had het ook niet gezien pas toen ik het las oja maar ja dat maak jij wel in orde he
wat een mooie haaksteek is dat niet moeilijk lijkt mij wel maar hij is super mooi groetjes corrie

corrie zei

hallo rian het kleedje is erg mooi ik had het ook niet gezien pas toen ik het las oja maar ja dat maak jij wel in orde he
wat een mooie haaksteek is dat niet moeilijk lijkt mij wel maar hij is super mooi groetjes corrie

Johanna Zweden zei

Mooi je randjes zo en staat mooi in dat dienblad
Mooi je haakwerk
Fijne handwerk week groetjes uit Zweden