Pagina's

26 april 2014

Nu de rand nog....

De top is gequilt. Ik moet nog even kijken of er hier en daar nog iets extra's gequilt wordt... Maar ik ben in ieder geval aan de rand begonnen. Ik denk dat ik tussen de boogjes aan de 'overkant' ook nog een boogje quilt, maar dat ga ik eerst uitproberen.
 
En tijdens het quilten zit ik hier tegenaan te kijken... Mijn seringenboompje had zóveel bloemen dit jaar. Het is echt jammer dat ik geen "geur" kan overbrengen. Vooral 's avonds ruikt het zó heerlijk.
 
 
 En kijk, het eerste aardbeitje zit er ook aan te komen. 't Wordt weer mooi in de tuin.
 
Geplante knolletjes en bolletjes komen ook al boven de grond.

 En er komt steeds meer kleur tevoorschijn.
 
 
En hier nog zo'n succesnummer... Ieder jaar wordt hij hoger en heeft hij meer bloemen.
 
 
Een gezellige koningsdag voor iedereen en tot de volgende keer maar weer.

4 opmerkingen:

Ineke zei

Wat wordt het leuk als je alles door quilt, vind je niet??? En wat een prachtige foto's van struiken, plantjes en bolletjes in je tuin.

Fijn weekend

Floor zei

Wat is het genieten in de tuin hè?
Die Seringengeur.... ik weet hoe het ruikt hoor, had een bos in de kamer staan, heerlijk.
Die leuke klaproosjes zaaien zich bij mij overal uit, ik moet zeggen ook op heel veel plekken (tussen de stenen) waar ik ze niet wil hebben.

Johanna Zweden zei

een heerlijk lente logje
Groetjes vanuit Zweden

sylvia zei

genieten, he, al dat 'natuurgeweld'!
Ik ben alleen zo bang dat half juli alles is uitgebloeid: de pioenrozen zijn nog nooit zo vroeg geweest!
liefs Syl