Pagina's

2 juli 2014

Alleen even een update...

Tjonge, wat gaan de dagen toch snel. Ik ben met veel dingen bezig geweest, maar niet echt iets om leuke foto's van te maken. Dus alleen maar even een update van de stapelblokjesquilt, waar ik elke dag een half uurtje aan 'moet' werken.
Het valt misschien niet zo heel erg op, maar hij is toch al met al een aardig stukje gegroeid in vergelijking met het vorige logje.
Verder vragen veel andere dingen aandacht, dus het bloggen schiet er een beetje bij in.
Ik denk dat een 'zomerblogvakantie' een goed idee is. Ik moet alleen niet vergeten om foto's te maken van alles wat toch af komt, anders heb ik straks nog niets om te laten zien.

We zitten hier weer midden in de kersentijd, dus ik fiets regelmatig naar de vlakbij gelegen kersenbongerd om heerlijke verse zo-van-de-boom kersen te kopen. Zo lekker, en vooral in deze tijd zo leuk om in de Betuwe te wonen. Daar geniet ik nog steeds van.

Omdat ik geen idee heb wanneer ik weer een berichtje schrijf, wens ik iedereen alvast een mooie (warme) zomer.

8 opmerkingen:

tiny zei

Wat leuk je stapelblokjesquilt, en het klopt de tijd vliegt. Komt dat omdat we ouder worder (lol).
Heerlijk verse kersen zo van de boom smaken toch anders. Jij ook een fijne zomer met heel veel mooi weer en ik zie je wel weer voorbij komen met een blogje . Groetjes Tiny

Ineke zei

Wat een mooie blokjes-quilt! Wat heerlijk om de kersen zo op te halen uit de bongerd, zullen wel extra lekker zijn.
Ook voor jou en je familie een fijne warme zomer toegewenst.

Liefs, Ineke

Floor zei

Het lijkt net of er echte blokjes gestapeld worden! Goede kleurkeuze gedaan, daardoor lijkt het zo echt, met diepte er in.
Kersen..... mmmmm..... ik eet ze elke avond.
Nee, niet zo vers uit de boomgaard helaas, maar de Griekse zijn ook best lekker hoor.
Ik wens jou ook een heerlijke rustige zomer met veel tijd voor je hobby(s).

Elizabeth zei

Oogstrelend mooi, Rian...
Ik vind het zo gaaf dat kleurverloop, en wat een 3D effect heeft de quilt al.
Het is iets heel anders dan je Tilda quilt, maar ook deze stijl kan ik erg waarderen!
Je hebt het druk met van alles en nog wat; groot gelijk dat je even een zomerstop houdt! Er valt zoveel te genieten buiten. Ik hoop dat het mooie weer nog een hele tijd aan houdt, want het is genieten....

Tot blogs en een heerlijke zomer gewenst!

grtjs, Elizabeth

sylvia zei

nou, toch weer een stukje gestapeld!!
hele fijne blogvakantie, meis, met vooral veel mooi weer!!
liefs, Syl

Corina zei

je stapelblokjes vorderen goed! Veel plezier met alles waar je mee bezig bent!

corrie zei

hallo Rian ja een zomer stop daar denk ik ook aan zo druk tuin vakantie ... er is zoveel te doen in tuin dus wens ik je een fijne zomer groetjes corrie

Antje uit Urk zei

mmmm Kersen, heerlijk! En je blokjes zijn prachtig Rian!
groetjes uit Urk