Pagina's

7 juli 2014

Nog meer kleur...

Ik ben een beetje van de 'kleurtjes', de laatste tijd. Heb zo nu en dan wat vrolijks nodig, en van dit kussen kikker ik gewoon een beetje op. Naast het 'blokjes bouwen' moet ik toch altijd nog andere dingen doen, ik ben momenteel gewoon te onrustig om lang aan één ding bezig te zijn. Dus hier een foto van een bijna klaar kussen. Nog wat draadjes afwerken en nog 2 knopen haken voor de sluiting, en dan kan hij naar zijn nieuwe home verhuizen. Tot die tijd geniet ik er zelf van.
Heb ook nog een kraamcadeautje gemaakt, maar dat kan ik nog niet laten zien.

4 opmerkingen:

foekie's fashion zei

Ik ken dat gevoel en idd als je dan met iets leuks in mooie kleurtjes bezig bent dan knap je daarvan op. Hij wordt erg leuk je kussen.

tiny zei

Het is echt een vrolijk kussens geworden. Daar wordt je inderdaad helemaal vrolijk van. Groeten Tiny

Ineke zei

Wat een mooie vrolijke kleurtjes heb je de kussens gemaakt.

Liefs, Ineke

Johanna Zweden zei

O Rian wat een vrolijke kussens enig
Groetjes uit Zweden