Pagina's

29 april 2015

Lief affootje

't gaat een beetje moeizaam op het moment, maar toch weer iets te laten zien. Het is een tutorial van Sharon Ojala, en heel leuk om te maken. Natuurlijk heb ik er hier en daar toch weer een eigen draai aan gegeven, dat kan ik niet laten, ik krijg gewoon ideetjes tijdens het maken, zoals de haarband-met-roosje, maar ik vind haar zo erg leuk geworden. (voor een goed doel)
Verder weer aan de granny-deken gehaakt, maar dat laat ik wel weer zien als hij bijna klaar is.
En wat geborduurd, ook niet genoeg voor een update. Komt nog wel.
Narigheid met de computer, met de auto... kortom: veel andere zaken aan mijn hoofd die nou eenmaal aandacht vragen.
Maar het komt wel weer.
Bunny krijgt nog een broertje, dus wordt vervolgd.

9 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat een dot
Groetjes uit Zweden en een hele fijne dag

Chris zei

Ontzettend leuk Rian, zó lief. Dat haarbandje past er helemaal bij.
Vervelend als je zulke problemen hebt, met pc, auto. Je moet niet alles tegelijk hebben, vind je niet? Maar fijn dat je ook zulke leuke dingen als Bunny tussendoor kan doen. Goede afleiding waar je weer blij van wordt.

Floor zei

Enig dat lieve kleine roze konijntje, word er ter plekke verliefd op :-)

ALICE MARGAUX zei

Super schattig jouw konijntje en ik ben heel benieuwd naar haar broertje. Sterkte met de problemen met de computer en auto. Zonnige groeten uit New Orleans, Alice

Angélique zei

O, wat een schatje! Ik had het patroon ook al opgeslagen, maar ben er nog niet aan toe gekomen.
Heel veel sterkte het die nare hoofdzaken, hopelijk keert de rust spoedig terug.

tiny zei

Wat een schat Sterkte met al die vervelende dingen. Groeten Tiny

Elizabeth zei

Och heden, het zit allemaal ook wel tegen Rian...
Maar Bunny is een schatje!

Groetjes, Elizabeth

Ineke zei

Wat een schattige Bunny

Johanna Zweden zei

Rian heb je E mail adres niet, maar het is gelukt , dank je wel
Fijne dan uit een regenachtig Zweden