Pagina's

30 mei 2017

Toch weer iets gedaan...

En ook het derde hesje af. Dat vroeg een heel ander patroontje, maar ook wel heel leuk geworden. Morgenochtend op de post doen, want de barbie-meisjes wonen nogal een eindje weg.

De achterkant van het blaadjeskussen is ook af. Ik heb wat brei-variaties geprobeerd, maar nee, dat werd niet mooi. Dus besloten om van corner to corner te haken, en daar ben ik tevreden mee. Nu nog een binnenkussen kopen en in elkaar zetten.

 Tenslotte nog even twee foto's van mijn pioenroos, die ieder jaar weer groter en voller wordt. Hij staat blijkbaar op een goed plekje, dus mijn plannen om hem te verplaatsen heb ik maar ondergespit... Hij blijft daar lekker staan, en ik geniet er iedere dag van.

10 opmerkingen:

Angélique zei

Dat is een hippe Barbie, daar zijn de meisjes vast blij mee met zo'n mooi vestje dat op hun eigen vestje lijkt :-)
Schitterend zijn je pioenrozen!
Maar dat kussen is toch wel echt een super pronkstuk aan het worden, fantastisch!

Floor zei

De achterkant van het kussen is ook al zo mooi geworden, prachtig glad en strak.
Ben verliefd op dat schattige hesje van Barbie, wat zullen de meisjes trots zijn!

Elizabeth zei

Jij tovert ook met het grootste gemak van alles tevoorschijn, Rian.
Echt zò leuk dit hesje voor miss Barbie!
En ik ben jaloers op je pioenrozen; wat staan ze mooi te pronken!
Met het kussen komt het helemaal goed...

Groetjes, Elizabeth

Madtatter80 zei

Wow that great I just wanted one in my size 😄❤️😄

Annie Kingma zei

Je barbie meisjes zullen trots op hun oma zijn, leuk gemaakt
Het blaadjes kussen is prachtig
Groetnis Annie

Ineke zei

Ik vind het zo'n mooi kussen geworden, prachtig!

Corina zei

wat een leuk hip vestje voor barbie en een prachtig kussen!

Chris zei

Wat zullen die barbie-meisjes blij zijn!! Zó leuk, dat hesje.
En wat is de achterkant van dat kussen mooi geworden. Past helemaal bij de voorkant.
Heel fijn weekend Rian en liefs van mij.

Conny's-blog zei

Dat kussen vind ik toch zo mooi hé en dat kleine hesje voor die barbie Is 's hartig geworden hoor.........liefs.conny

Antje uit Urk zei

Erg leuk!
groetjes uit urk