Pagina's

15 mei 2017

Verrassing...

Een geweldige blijmaker: Zaterdagmiddag heb ik een kleine invasie gehad voor moederdag! Wat was ik blij dat het lekker weer was. 3 dochters, 1 schoondochter en 8 van de 12 kleinkinderen kwamen aandragen met een heleboel "materiaal".
 Ze gingen meteen aan de slag, Er werd een tafel-met-banken uitgeklapt, de dames hadden alles voor een natje en een droogje meegebracht en moeder kon gaan zitten en toekijken hoe het moederdagcadeau klaar werd gemaakt. Een van de dochters had 's morgens een plantenbak gemaakt en die werd ter plekke geïnstalleerd en gevuld met zakken aarde, kleikorrels en een heleboel planten. Als die hun best doen zie ik over een week of wat heel de plantenbak niet meer van de bloemen!
Een van hen had ook nog een langwerpige bak voor op mijn plantenrek vol met allerlei perkgoed. En nog pakketten met gladiolenbollen...
Daar kan ik zo blij van worden he.... iets zelfgemaakts waar ik heel de zomer plezier van ga hebben.
DANK JULLIE WEL, MEIDEN!! Jullie hebben moeders weer aardig opgekrikt!!




6 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Dat was geweldige verrassing.
Zo fijn dat zo iets spontaan gebeurd ook.
Daar kan je van genieten, en het koesteren
Hier hebben we dat ook, zomaar helpende handen voor een klusje.
Groetnis Annie

Conny's-blog zei

Wat een fijne verrassing zeg. Die gaat met al die liefde groeien tot een wolk met bloemen hihi. Veel plezier nu in je tuin hoor......liefs.conny

Lida zei

Wat een gezellige dag heb je gehad en een heel gaaf cadeau! Genieten maar! Groetjes
Lida

Tineke zei

Heerlijk zo'n verrassing, genieten.
Liefs van Tineke

Angélique zei

Wat een gave verrassing! Veel plezier ermee, wat een bloemenzee zal dat straks zijn! (Wel jammer van die zelfgemaakte plantenbak die dan niet meer te zien is)

Elizabeth zei

Wat een schatten, dat ze je zo komen verrassen en aan alles hebben gedacht!

groetjes, Elizabeth