Pagina's

1 november 2019

Wat is het lang geleden...

dat ik iets gepost heb. Zoveel gebeurd in de achterliggende maanden.... maar ik heb niet stilgezeten op het gebied van handwerk. Ik heb op de breimachine deze deken van 2m. x 2m. gebreid. Een hele klus, ondanks de breimachine. Hij is voor de allerarmsten in Malawi. Wij hebben zoveel, en zij bijna niets...



Ook nog gemaakt voor de najaarsfair van de kerk een ledikantdekentje en een klein knuffeltje.






En nog een aantal kleine haakwerkjes waar ik geen foto van heb genomen. Dat vergeet ik nogal eens...
Ook staat er weer een nieuw schilderij op de ezel, maar die komt volgende keer wel in beeld.

Ik wens iedereen een goed weekend.

5 opmerkingen:

Madtatter80 zei

Love the quilt and bunny so sweer💐

Chris zei

Hallo Rian. Dat wist ik niet, dat jij ook een breimachine hebt. Wat supergeweldig! En wat een mooie deken maakte je!! Liefff van je.
En dat haakwerk ook als zo lief.
Ik heb ook in maanden niet geblogd, soms kan dat gewoon niet.
Lieve groet van mij,
Chris

Floor zei

Wat een prachtige kleuren die gehaakte deken.
Heerlijk warm om onder te liggen voor de mensen daar.
Dat kleine knuffeltje..... ben er al helemaal verliefd op :-)

Ineke zei

Wat een prachtige deken voor Malawi. Ze zullen het vast waarderen. Leuk zo'n baby-dekentje! Een fijn weekend gewenst!

Elizabeth zei

Inderdaad lang geleden... Fijn om weer bij je te lezen!
Wat een enorme deken heb je gebreid... Het is zo oneerlijk verdeeld in de wereld. En al kun je niet overal helpen, elke deken is er weer één!
De kleine werkstukjes tussendoor zijn leuk om te doen hè. Lekker even afwisselen...
Groetjes, Elizabeth