Pagina's

22 januari 2020

Dit is het schilderij waar ik tijdens mijn vorige berichtje aan bezig was. Het is inmiddels al weer een poosje klaar, maar het was er nog niet van gekomen om het te laten zien. De uitstraling past goed bij het doek met de koperen pot, dus ze komen naast elkaar te hangen.
Weer iets klaar.

Ik geloof dat het weer een beetje op me in gaat werken... Nergens zin in, eigenlijk... Er wordt alleen wat gehaakt tijdens de dagelijkse bezoeken aan mijn moeder. Ze is 95 nu, en het wordt steeds moeilijker allemaal... dementie, niet meer kunnen lopen, diabetes, de wereld niet meer begrijpen... en nog het een en ander.
Ik zie naar de lente uit!

Fijne week maar weer voor iedereen, en tot een volgend blogje.

6 opmerkingen:

Floor zei

Rian, wat een schitterend schilderij heb je gemaakt!
Wat een stofuitdrukking, het lijkt wel of het zo voor je staat.
Mijn welgemeende complimenten hoor.
Triest dat de gezondheid van je moeder zo achteruit gaat.
Zo moet een leven eigenlijk niet eindigen van een mens.
Hoop dat je toch nog fijne momenten met haar mag beleven.
Lieve groetjes,
Floor

Ineke zei

Wat een geweldig mooi schilderij, een waar kunstenaars-hand heb je Rian. Mijn complimenten!
Wat erg toch, dat je moeder nu nog meer zorg nodig heeft en dat ze zelf zo verward is dat maakt het zo triest dat het leven voor verschillende ouderen zo moet eindigen. Heel veel sterkte om de zorg voor haar. Liefs, Ineke

Madtatter80 zei

Wonderful painting and bless you as you work with your mom lovely painting and the green colander is lovely 💐

Chris zei

Je bent écht een kunstenares Rian!! Geweldig mooi en knap geschilderd. Proberen ook hiermee door te gaan hoor.
Heel veel sterkte met de zorg rond je moeder.
Dikke kus van mij, Chris

Uplay365 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Uplay365 zei

Rian, wat een schitterend schilderij heb je gemaakt!
Wat een stofuitdrukking, het lijkt wel of het zo voor je staat.
Mijn welgemeende complimenten hoor.

ทางเข้า ยูเพลย์365
VSCR888