Pagina's

23 februari 2010

Award





Kijk eens wat ik gekregen heb! Een sunshine award! van Chris! Ik krijg er een kleur van... Dat was wel het laatste waar ik aan gedacht had; dank je wel, Chris, wat een warm gebaar! En dat terwijl mijn hersenspinsels nooit zó op papier komen als ik gewild had.

Nu moet ik toch even mijn gedachten ordenen.... aan wie ga ik die award doorgeven? Ik lees best veel blogs, en zoals veel anderen vind ik het ook een beetje 'krom' om er 6 uit te kiezen voor een award. Dan heb ik het gevoel dat ik anderen te kort doe.

Ik neem mijn petje af voor Joke Faber, in haar ijzige isolement... en geniet van de schrijfstijl van Yvonne 'Sommeke'... en vergaap me aan de mooie maaksels van Annelies H. en van Cuny, en van Tiny, en van... en van...

Ik heb een beter idee. Deze award schenk ik aan iedereen die zich inspant voor een van de vele goede doelen die altijd weer om belangeloze inzet vragen. Onze Jopie's, inmiddels welbekend, en ook dit goede doel, en dit.... en nog diverse anderen... o ja, en deze kwam ik nog maar kort geleden tegen.... Die trouwe werkers krijgen van mij een award!!


En een logje zonder iets stoffigs te laten zien, dat is een beetje saai, dus hier een topje voor een (flink) kussen af. Ik heb vandaag stof voor de achterkant gehaald, en een rits, dus ik kan hem nu afmaken. Toch weer iets klaar, deze maand.

7 opmerkingen:

tiny zei

Rian Gefeliciteerd met je Sunhine Adward het is heel leuk om zo onverwachts een waardering te krijgen.
En je kussens wordt ook mooi.
Fijne dag Tiny

Yvonne aka sommeke zei

Proficiat Rian!
Prachtig kussen!

Chris zei

Helemaal verdiend Rian! Erg leuk dat je hem doorgeeft aan die mooie doelen. Dat van het regenboogkussen kende ik niet, leuk om te weten. Jouw kussen wordt mooi!

Annelies.H. zei

Rain proficiat, met je Award, je hebt hem echt verdient, alleen al om je doorzettings vermogen, echt knap. Even in het zonnetje gezet worden is toch heerlijk.
En dank Rian dat je mij ook noemt, ik heb hem ook al ontvangen, maar toch, heel lief van je. Top dat jij hem aan mooie doelen schenkt.
Wat wordt je quiltje mooi Rian.
Toch voor een kussen gekozen?

Lieve groet Annelies.

Anoniem zei

PROFICIAT, leuk als 'jonge' blogster al erkenning !!

Leuk doorgegeven, altijd het moeilijktste punt !)

En het stoffige is weer mooi ook hetgeen van de curces !!;-)

Anoniem zei

dat was ik MM ;-)

yvon zei

Gefeliciteerd Rian met je Award...... Het moeilijkste is om hem weer door te geven. Maar zo te zien is het jou gelukt...