Pagina's

16 februari 2010

Update beklede doos




















Hij is nog niet helemaal af, maar zo krijg je wel een goede indruk hoe het worden gaat. Alleen moet ik nog op pad voor knopjes voor de sluiting, en hij wordt nog met spelden in vorm gehouden, maar het handwerk is af. Ik vind hem zelf wel mooi geworden.



















En dan heb ik nog een blok gemaakt voor mijn 'vervolg' quiltles. Die is ook wel goed gelukt.



























Tenslotte ook nog siggienieuws: Enige siggies van Saskia en Tertia. Dank je wel meisjes! Wat een leuke siggies weer.

9 opmerkingen:

corrie zei

hallo rian wat is je doos mooi geworden . je mag gerust zeggen heel mooi. wat een werk heb je daaraan gehad
maar ja je doet het met plezier he en dat is al heel wat he heel veel groetjes van corrie

Chris zei

Ik vind hem niet 'wel mooi' worden, ik vind hem schitterend en uniek! Waar ga je hem voor gebruiken Rian? Hij wordt groter dan ik dacht. Leuk om met zoiets bezig te zijn. Groetjes.

Terray zei

Die doos.....wat is die nu al gaaf!!!!! Helemaal te gek, ga je je siggies erin bewaren??
Enne keurige blok heb je gemaakt hoor
Vanavond had ik ook weer les en mijn huiswerk zijn kaleidoscope en Storm at Sea blokken. Ik heb dus wel weer wat te doen de komende twee weken ;-)

Rian zei

Ja, Chris en Tertia, ik ga er mijn siggies in bewaren. Dat vind ik wel een waardige bestemming voor zo'n arbeidsintensieve doos. Tertia, volgens mij zijn dat bewerkelijke blokken. Leuk om te maken. Succes ermee.

Yvonne aka sommeke zei

Oooh Rian, die doos is geweldig mooi! Complimenten voor al je werk er aan!

Annelies zei

Wat een prachtige doos Rian !!

tiny zei

Mooi is de doos geworden.

Annelies.H. zei

Ja, het is een prachtige doos Rian, ik hoop dat je er een mooie sluiting voor kan vinden, een leuk idee om je siggies en in te bewaren.
Je blokje is fris van kleur, ook je siggies zien er vrolijk uit.
Fijne dag.

yvon zei

Het is echt schitterende doos geworden Rian. Een idee voor een sluiting kan zijn een magnetische drukknoop.