Pagina's

1 februari 2010


Ik had afgesproken dat ik iedere eerste van de maand zou laten zien hoever ik met het quilten van mijn samplerquilt ben gekomen. Hier is dan de eerste update.
Aan de voorkant is het quiltwerk niet zo goed te zien omdat het zo'n druk stofje is, en tamelijk donker.
Dus ook een foto van de achterkant.
Ik heb één groot blok gequilt, en ben aan het tweede bezig; daar zit de ring omheen. Eerlijk gezegd heb ik niet zo heel veel kunnen doen, want er waren nog andere klusjes, en ben ook nog een poosje (eigenlijk nog steeds) vervelend in de lappenmand geweest. Zelfs zó, dat ik nérgens zin in had. En dat wil wat zeggen voor mij! Maar, Inge, je ziet: echt stilgezeten heb ik niet. volgende maand hoop ik wat meer eraan te kunnen doen. Helaas komt de kleur van de quilt heel raar uit de verf. Het is in het echie zonnig oranjegeel!!! Dat zou je hier niet zeggen, maar ik krijg hem niet anders op de foto dan zo... dus denk het zonnetje er maar bij!

6 opmerkingen:

Annelies.H. zei

Heel mooi wordt je samplerquilt, ja dat doorpitten is een klus.
Maar het resultaat mag er zijn.
Beterschap, lees tussen de regels door dat je in de lappenmand bent.

Warme groet van Anneies.H.

tiny zei

Hij wordt heel mooi Rian en we wachten de volgende maand af hoe ver je dan bent. Doe kalm aan de wereld is al razend en dat moet jij niet worden.
Groet Tiny

Yvonne aka sommeke zei

Mooi quiltwerk!
En snelle beterschap!

Anoniem zei

Hoi Rian,
Hoop dat je snel opknapt, miste je nieuwe berichten op je blog de afgelopen weken.
Groetjes,
Renee

Johanna Zweden zei

Hallo Rian, Schitterend, wat een werk zal je daar aan hebben.
Hoop dat je je inmiddels beter voelt.
Rustig aan hoor, luister naar zuster Joke, smile
Gr Joke en een fijne dag

yvon zei

Het quiltwerk ziet ern schitterend uit..... petje af....