Pagina's

29 maart 2010

Lente




Ondanks dat alles mooi aan het uitlopen is buiten, wil de lente nog niet echt doorzetten; Daarom heb ik voor in de keuken maar iets fleurigs gehaakt in een narcissenkleurtje. misschien helpt het een beetje.


Vandaag heb ik lekker een stuk van de tuin aangepakt, en daarna eventjes in het zonnetje zitten breien aan een paar babysokjes voor in een kraamcadeau, maar het was met recht maar 'eventjes', want hup, weg was de zon weer, en dan is de wind nog koud hoor... en nu regent het ook weer een beetje. Maar we houden moed. Als de sokjes klaar zijn zal ik ze laten zien. het zijn echte "pasgeboren" sokjes. Leuk modelletje om te breien ook.

5 opmerkingen:

tiny zei

Nee het gaat niet zoals wij graag willen, al moet ik zeggen dat wij hier de hele dag toch mooi weer hadden, de zon scheen niet altijd maar heb de hele middag in de tuin gewerkt zonder jas.

Anoniem zei

Alles weer oké hier, kan nu de leuke pannenlappen zien . Lekker vleurig en ik zie een bekend dametje staan ;-))

marian'ne m

Rian zei

Hallo MM, het is nog niet helemaal in orde hoor. op de banner zie ik maar een klein stukje van de foto, kolossaal vergroot. Ik krijg hem ook niet goed als ik hem overnieuw plaats... Ik wacht af... Morgen plaats ik een nieuwe voor april... misschien is dan alles weer in orde.
groetjes

Anoniem zei

Gezellig Rian, ik denk dat ik ook maar eens wat garen op ga zoeken en wat pannenlappen ga haken, want heb echt een zonnetje in de keuken nodig.
Gr Joke en een fijne dag en brei ze aan de sokjes.

corrie zei

hallo rian leuke pannenlappen heb je gehaakt ben benieuwd naar je sokjes
ja het is heerlijk om weer in de tuin te werken wij zijn er ook hard in bezig alleen jammer dat het weer regent he
maar het wordt vast nog wel mooi weer hoor
zet je het patroontje van de sokjes erbij is wel leuk om ook eens te breien groetjes corrie