Pagina's

1 maart 2010




Voor wie er nog aan twijfelt of de winter echt op zijn retour is:
Kijk eens wat een schattige voorjaarsbode zich onder de dode bladeren uit geworsteld heeft?
Ik vind het altijd zo'n lief plantje...
Zouden we nu de sneeuw definitief gehad hebben? Ik hoop het maar, en daarom heb ik de standaard met tenen mandjes maar uit de schuur gehaald en gevuld met kleur.



Trouwens... kijk hier ook eens naar. Hebben de andere lidcactus-bezitsters dat nu ook? Dit is al de derde keer sinds de kerstbloei dat hij vol knop zit.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

he ja lekker lente. Ik zag het vandaag al bij meerderen.

Ik moet weer eens onder de heg kruipen om te zien of er hier l wat opkomt.

Mijn lidkaktus heeft al tijden niet gebloeid maar dat ligt aan mij(n) huis . maar hij mag blijven als énige plant die nog over is.

mm

Chris zei

Je hebt je standaard al gevuld!! Zo gezellig. Ik kijk al uit naar viooltjes, dat vind ik ook altijd zo leuk.

tiny zei

Heerlijk weer wat bloeiend in de buurt. En mijn lidcactus is al bijna 44 jaar heeft tot voor 9 jaren terug altijd ieder jaar gebloeid, en sindsdien nooit meer, heb hem toen verpoot en dat is hem dus niet bevallen.
Groet Tiny

corrie zei

hallo rian wat een vrolijk gezicht al die voorjaars bloemen en nu maar hopen dat het echt snel lente wordt van mij mag het ik ben echt iemand die van de zon houdt
groetjes corrie

Yvonne aka sommeke zei

'k Ben direct naar mijn lidcactus gestormd .... maar nee, hier nog niks van knopjes te zien :-(

Johanna Zweden zei

Word er vrolijk van als ik hier naar kijk, want hier buiten is het nog echt winter.
Groetjes Joke en een fijne dag

Anoniem zei

Gezellig ma! Word tijd dat ik mijn standaard ook ga vullen hihi....

Liefs Anneke

Annelies.H. zei

Dat ziet er allemaal kleurrijk en gezellig uit, jij haalt het voorjaar al in huis, en gelijk heb je.
Groetjes Annelies