Pagina's

4 mei 2010

Update en nieuwe siggies


Hier is even een update van mijn afrikaanse bloemetjes. Ik vind het zelf heel leuk worden. Het quilten aan de sampler bezorgde me veel pijn in mijn schouder. Hier moet ik trouwens voor naar de fysio, dus ik hoop dat dat helpt. tot overmaat van ramp ben ik ook nog behoorlijk gevallen, dus mijn andere schouder heeft ook een flinke duw gehad... Even rustig aan dus, en met haken en breien heb ik (bijna) geen last.
De sokjes schieten ook lekker op, en ik heb ook nog 2 nieuwe siggies te showen. Een uit Rijssen, van Mw. Boers-van Stappershoef, die had ik al even geleden gekregen, maar nog niet laten zien, en vorige week een uit Wisconsin van Jean Mello. Die ga ik beantwoorden.



Posted by Picasa

4 opmerkingen:

tiny zei

Die van Jean Mello is mooi zeg. Wat vervelend dat je nu ook nog gevallen bent, doe je wel voorzichtig je bent geen 18 meer hoor.

Johanna Zweden zei

Wat een schitterende sokjes.
En wat leuk je bloemetjes.
Leuke siggys heb je weer erbij.
Groetjes Joke
Nee geen sneeuw maar was vannacht -7 brrrrrrr

Lida zei

Leuke sokjes, leuke siggies, maar vallen en pijn is een stuk minder leuk! Sterkte en een fijn weekend! groetjes
Lida

lut zei

Veel beterschap voor je schouder! Gelukkig kun je nog haken en breien. 't Wordt prachtig