Pagina's

1 mei 2010

Wat jammer....

Dat ik de heerlijke geur niet op mijn blog kan zetten. En omdat het nog maar zo'n jong boompje is heb ik alle bloemtrossen ongeveer op ooghoogte. Ik geniet er elke dag van.













Ik ben ook nog steeds een beetje verslingerd aan de afrikaanse bloemen. Wat zijn ze leuk om te maken. En ik heb nog een paar kousjes gebreid voor mijn kleindochter, en er staat nog een paar sokjes op de naalden. Als tussendoortje.
Twee andere kleinkinderen hadden oma's eierwarmertjes gezien, en wilden dat ook wel. Dus ook nog een paar eiermutsjes gehaakt. Helaas heb ik hier en daar vergeten om een foto te maken, maar wat ik wel heb zal ik laten zien.





6 opmerkingen:

tiny zei

Zo bezige bij, denk je wel om je arm. Wat een heerlijke bloemen ze zullen echt lekker ruiken.
Fijn weekend Tiny

Yvonne aka sommeke zei

Hmmm, ik kan me de geur goed voor m'n neus halen! Heerlijk!
Je Afrikaanse bloemen zijn schitterend maar Ooooooh wat zijn die eiermutsjes leuk!

yvon zei

Heerlijk he dat alles weer groen is.... wat een mooie collage heb je gemaakt.

corrie zei

hallo wat ben je weer ijverig geweest en weer heb je hele leuke dingentjes gemaakt
heerlijk genieten he van je tuin en bloemen alleen niet vandaag maar er komt vast wel weer zon
heel veel groetjes van corrie

Johanna Zweden zei

Kan ze ruiken wat schitterend, deze krijgen wij pas hier te zien eind Juni.
Groen is hier nog ver te zoeken.
Jou eierdopje hangt aan mijn bord met dingetjes die ik van mensen heb gekregen, ik vind hem zo schattig.
Groetjes Joke.
Ps mag ik dat gedichtje gebruiken voor een AA vind het namelijk mooi.

Chris zei

Als ik die plaatjes zie, ruik ik ze bijna, heerlijke geur. Ik zag daarnet nog een reportage van het bloemencorso in Lisse en als je dat ziet, ruik je het ook bijna. Prachtig was het. Je bent lekker bezig Rian. Zo leuk om verschillende dingen onder handen te hebben. Het is er nu ook wel weer voor, brrr. Ik kijk weer uit naar een beetje zon en warmte. Liefs van mij.