Pagina's

11 augustus 2010

Nieuwe oogst

Het is al weer even geleden dat ik een berichtje stuurde. Omdat ik me ontzettend moe voelde was de "blog"zin er even af. Maar ik kreeg vandaag een extraatje waar ik toch even foto's van moest maken hoor.
Mijn "bloemen"vriendin kwam gezellig aanwaaien, en kijk eens wat ze meebracht: uit eigen tuin, kraakvers en prachtig rijp.
Dat vond ik wel een foto waard. Bessen, bramen, pruimen, bonen, courgette... het kan niet op.En een arm vol met bloemen...
Daar gaan we van genieten!

Ik ben ook gestaag aan het quilten aan de samplerquilt, maar dat is zo moeilijk te zien, dus daar heb ik geen foto van.

Wel het een en ander geborduurd voor de regenboogkussens, en een bolerootje gebreid voor een kleindochter. (waarom vergeet ik toch altijd foto's te maken van mijn creaties?) Ook aan de twee tafelkleden heb ik nog aardig wat bijgehaakt. Alleen met de ergste hitte heb ik maar vakantie gevierd.

4 opmerkingen:

Lida zei

Wat heerlijk dat je zo bent verwend door je bloemenvriendin! En je bent lekker bezig met je handwerk en tenslotte ben je in de eerste plaats quiltster en is je blog er voor jou en jij bent er niet voor je blog! Maar ben blij dat alle verder geod met je is, groetjes
Lida

corrie zei

hallo rian
je bent echt wel lekker verwend geniet er maar van hoor
ik hoop dat je snel weer lekker in je vel zit weer veel zin krijgt in je hobbys
heel veel groetjes van corrie die dit weekend weer happy is onze zoon komt naar half jaar weer 8 weken thuis groetjes doeiiiiiiii

tiny zei

Hoi Rian, heerlijk wat ben je lekker verwend, mag af en toe , en ik hoop dat je je weer gauw de oude voelt. Groetjes
Tiny

Chris zei

Wat heerlijk zo'n bloemenvriendin. Die wil ik ook wel, haha. Lekker joh, dat verse fruit. Je bent toch wel steeds gezellig met iets bezig. Je had groot gelijk om met die hitte niets te doen, was véél te warm. Nou gaat het wel weer. Dagdag Rian, groetjes van mij.