Pagina's

15 augustus 2010

Onbekende grootheid...



Ik heb gisteren een foto genomen van een "illegale" groeier. Hij kwam spontaan op vlak naast de schuurdeur en mijn "planttafel", en ik heb geen idee wat het is. Eerst dacht ik dat het een pompoen of iets aanverwants was, maar ik heb nog geen spoor van een bloem of vrucht kunnen ontdekken. Steel en bladeren (gróót) zijn prachtig fluwelig, heel zacht... Weet iemand misschien wat dit is?

Op quiltgebied ook nog iets te melden en te showen. Een kussen voor mijn moedertje. Hier is hij.

8 opmerkingen:

tiny zei

Je kussen is heel mooi geworden Rian, en het antwoord op je reus moet ik schuldig blijven, zou het niet weten.
Groet Tiny

corrie zei

hallo rian wat is je kussen mooi gemaakt echt heel mooi groetjes corrie

Anoniem zei

Prachtig dat kussen mam!!
Zal oma vast ook mooi vinden!!
Liefs Anneke

Chris zei

Hallo Rian. Wat een reuzebladeren zeg. Kan het niet een Bereklauw zijn? Die zaait zich wel spontaan uit. Die wordt supergroot. Ik zou het verder niet weten.
Je moedertje zal heel blij zijn met dat kussen. Het is enig. Groetjes van mij.

Rian zei

Nee Chris, het is geen bereklauw... die heeft heel andere, diep ingesneden bladeren.
Ik heb hem nog nergens kunnen vinden, of iets wat er op lijkt..

Anoniem zei

Zo dat is een grote, wel mooi die bladeren.

En wat een mooi kussentje.

leuk je weer even te 'zien' bij mij dus kom ik hier even terug((zwaaienn)).. MM

Inge Slaats zei

Geen idee Rian. Ik weet niks van planten. In Eindhoven noemen ze alles wat groen is en tussen stoeptegels groeit "stoepgroente", dus dat is het vast LOLOLOLOLOL

Het kussentje voor je moeder vind ik prachtig. Daar zal ze blij mee zijn!

Groetjes,
Inge

Anoniem zei

Ik denk........ een zonnenbloem????

Groetjes Antje :):)