Pagina's

16 februari 2011

Verrassing...

Nou moe.... ik wil hier mijn vorderingen van het kantklossen laten zien, en merk dat ik nog een nieuw berichtje heb op mijn laatste logje. Van Joke Foekema, die me een verrassing belooft... Dus rap naar haar blog, en daar zie ik dat ik een "Liebster Blog-award" van haar krijg! (hoe krijg ik nu in vredesnaam die afbeelding hier, daar moet ik nog even op puzzelen)
Dank je wel, Joke, dat is zeker een leuke verrassing. En nu moet ik 3 of 4 blogs uit mijn favorieten kiezen die ik graag wat voor het voetlicht zou halen. Ik ga mijn best doen.
Het zijn Anneke, omdat zij net als ik zo veelzijdig handwerkt; en Wilma, waar ik een 'stille lezer' ben, maar waar ik mijn ogen uitkijk op alle mooie dingen die ze maakt, en Antje uit Urk, die zulke leuke (en leerzame) stukjes schrijft over onze prachtige klederdrachten, en ook nog een heleboel mooie dingen maakt. Ook bij Antje kom ik alleen maar lezen, omdat ik gewoon geen tijd heb om op alle leuke blogs te reageren. Bloggen slorpt tijd op, en die is kostbaar, omdat we geen seconde over kunnen doen, dus ik moet keuzes maken.

Jawel!! Gelukt om het logo hier te plaatsen. :))

En dan nu toch nog even een update van mijn kantklos-avontuur.
De tweede les: Een nieuwe 'slag' erbijgeleerd. De dubbele netslag.
De twee slagen die ik nu heb gehad zijn verwerkt in deze mooie vlinder.


Hier is alvast een vleugel... de rest volgt van de week nog, want ik moet ook nog een blok afmaken voor de Tildaquilt. Dus ik hoop van de week nog een hele vlinder te kunnen showen.

13 opmerkingen:

Lida zei

Ziet er geweldig mooi uit, lijkt mij leuk om in een mooie quilt te verwerken, dus veel kantjes klossen en iets heel moois ervan maken! Groetjes
Lida

Ria, zei

Rian aan Lida: Dat was inderdaad mijn plan. Dus ik spaar trouw al mijn 'lesfröbels' op, en hoop er een mooie quilt van te maken.

Anneke zei

he, wat grappig, een award... dank je wel voor het compliment wat je daarmee geeft. lekker weer aan het klossen zie ik!

foekie's fashion zei

Leuk die vlinder Rian, ziet er al mooi strak uit. Groetjes van JOke

Tineke Machiela zei

wat mooi al Rian...prachtig begin van de vlinder

Antje uit Urk zei

Wat een prachtige vlinder Rian!! En wat een eer dat ik de award van je heb gekregen!! Heel leuk Bedankt!!
Groetjes en tot blogs!

sylvia zei

Hallo Rian, via Antje toch bij jou terecht gekomen! Kan ik je kloswerk volgen.....;)......ik was ook een klosster, maar heb er geen tijd meer voor: ik wil ook zoveel andere dingen en mijn juf stopte er mee! Marianne had mij ook gevraagd of ik iemand wist voor haar materiaal, wist ik niet! en ik heb zelf ook nog zooooveel!!!
succes met je lessen, groetjes, Sylvia

tiny zei

Gefeliciteerd met je award en wat knap dat kantklossen, heb er veel bewondering voor dat je dat leert.
Groeten Tiny

Els zei

Gefeliciteerd met je award. Knap hoor dat kantklossen!!

Johanna Zweden zei

Gefeliciteerd met je Award
Wat een schitterend kant werk is dit.
Groetjes Joke en een fijn weekeinden, en ja Simba slaapt veel , hij kijkt ons boos aan, of hij wil zeggen! die kou! jullie schuld! smile

corrie zei

hallo rian gefeliciteerd met je arward
wat wordt de vlinder mooi groetjes en prettig weekend corrie

Chris zei

Je hebt die Award helemaal verdiend hoor Rian!!
En WOW, dat kantklossen is zo te zien echt iets voor jou. Volgens mij ben je een natuurtalent!! Prachtig!

Renee zei

Hoi Rian,
Je bent heel populair, voor de 2e keer heb je een Award gewonnen, gefeliciteerd!
Groetjes,
Renee