Pagina's

22 maart 2011

VOORJAAR

Eindelijk voorjaar! Ik heb voor het eerst een hele middag heerlijk in de tuin kunnen handwerken. Wat mis je dat toch, 's winters.
En de tuin wordt ook wakker: Daar is de sedum weer, en de prachtige gele lupine , en het seringenboompje zit prachtig in de knop, en ook de pioenroos heeft al nieuwe punten. Heerlijk om het allemaal weer te zien groenen. En ik hoefde niet in mijn eentje van de zon te genieten: overal kwamen de "heerebeestjes", (zoals mijn kleindochter zegt), uit hun holletjes, en zaten gezellig mee te zonnen.
En dat tuinnet over de hedera? tja.. dat is om te verhinderen dat de poes van de buurvrouw (en nog een paar buurtkatten)mijn pas omgespitte border tot kattenbak degradeert.

Ik heb ook nog twee héle leuke siggies gekregen. De rode is van Rossana uit Italië, en de gele van Alice Roth-Vermeer uit Leerdam. Dank je wel, dames. Ik heb er nu bijna 100.    En waar ik mee in de zon gezeten heb? Hiermee.... dit is de zijkant van een tasje waar ik mijn kantklosspulletjes in mee naar les ga nemen.
en de andere kant ziet er nu zo uit... wordt vast en zeker vervolgd.

10 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

He ik heb dezelfde 2 siggys gekregen leuk.
Wat word je borduurtje mooi, ze doet me aan Anna Frank denken, Annelies heeft haar voor mij als AA gemaakt,
Ik vind die rand eromheen schitterend.
Word blij van je site met alle die vrolijk bloemen.voorjaars gevoel
Fijne avond groetjes Joke

Chris zei

Voorjaar, een schitterende tijd vol wonderen en nieuw leven. Dat is genieten hè Rian! Ik heb vanmiddag ook heerlijk een uurtje buiten gezeten, gelezen.
Wat ben je weer iets moois aan het maken!!

tiny zei

Heerlijk voorjaar, hier kun je nog niet echt buiten zitten, wel van alles doen . Je maakt een mooi borduursel voor je tas, en de siggy uit Italie heb ik ook gekregen.
Groet Tiny

Terray zei

Heerlijk he dat voorjaarszonnetje. ik heb afgelopen dagen ook heerlijk in de tuin zitten patchen!

Groetjes
Tertia

foekie's fashion zei

Wat een leuk borduurtje ben je aan het maken voor je tasje voor kantklosspulletjes. Leuke siggies en heerlijk he dat we weer in de tuin kunnen genieten. Groetjes van Joke

corrie zei

hallo rian heerlijk he ik geniet wel van het zonnetje hoor
we zijn heel de tuin aan het veranderen
dus lekker buiten bezig met vanalles
ook veel nieuwe plantjes en genieten van de bloembollen die nu allemaal uitkomen
je tas wordt wel heel mooi hoor heel veel groetjes corrie

Lida zei

Wat een schattige borduurtjes, heb je de patroontjes zo zelf gecombineerd? Geniet maar van het zonnetje en de ontluikende natuur! Groetjes
Lida

Marianne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marianne zei

Hallo Rian, Ik merk dat jij lekker van de tuin geniet Ook ik heb geprobeerd te handwerken in de tuin, het resultaat was niet groots. Ik stond iedere keer op om wat in de tuin te doen.
Je bent met mooie borduurwerkjes bezig. Van Flipje in de zijbalk geniet ik elke keer weer.
Groetjes, Marianne K.

lheurebleue zei

ik ben vandaag ook in de tuin bezig geweest. heerlijk! alles zo vol belofte ...