Pagina's

14 maart 2011

Workshop kartonnage

Afgelopen zaterdag heb ik weer een workshop kartonnage gevolgd. De tissuebox van de vorige keer is inmiddels dagelijks in gebruik, en ik vond het leuk om nog een andere doos te maken.        Het werd deze keer een doos op A4 formaat, dus voor van alles te gebruiken. We waren met 7 dames, en het was weer gezellig. Het leuke is dat je, ook al maak je dezelfde doos, toch allemaal met iets anders naar huis gaat, omdat iedereen zijn eigen stofjes kiest. (kijk maar eens bij Tineke, (klik)dan zie je wat ik bedoel) Hier is mijn doos. Ik heb dezelfde stofjes gebruikt als bij mijn roosjeskussen(klik)          Dan heb ik nog een borduurtje gemaakt van een SAL bij de CSL. Ik vind het een leukerd, en ik denk dat ik er een etui van maak waar ik mijn werkje in mee kan   nemen.
Ik heb een week geleden ook nog een siggy ontvangen van Simonetta Troian, uit Italië. Die moet ik nog steeds beantwoorden, want daar is vorige week niets van gekomen. Ik ben ook nog muren aan het sausen, en aan het schilderen, en ik heb helaas maar 2 handen.
En ook mijn huiswerk voor de volgende kantklosles staat netjes klaar om mee te nemen. Dus ik heb niet echt stilgezeten. Zaterdag hebben we ook nog de verjaardag van mijn jongste zoon gevierd. Hij werd vorige week 22 jaar. En vanavond ga ik met een vriendin naar een voorjaarsmodeshow van een leuke modezaak. Wat zullen we weer veel mooie 'ensembles' langs zien komen. Ik hoor mijn portemonnee al kreunen. Maar kijken is al leuk, en zo nu en dan mag je jezelf best eens verwennen, toch?
Nou, hier nog een foto van mijn 'appeltje' en dan ben ik wel weer bijgepraat, geloof ik.
Fijne week, allemaal.

8 opmerkingen:

Inge Slaats zei

Wat een gave doos, Rian. Mooie stof heb je ervoor gebruikt. Ik heb vorig jaar ook eens een keer een doos gemaakt, voor mijn affe blokken. De mijne is 40 x 40 cm en het is een ideaal ding.
Je bent lekker bezig met van alles en nog wat. Variatie genoeg bij jou!

Groetjes,
Inge

tiny zei

Geweldig wat ben je druk bezig met van alles en nog wat , je doos is mooi geworden evenals je appeltje en je stitchery.
Veel plezier op de modeshow.
Groetjes Tiny

Tineke zei

Mooie doos heb je gemaakt, hihi. Je vertelde het vorige week al, maar je bent zeker knap druk. Je appeltje is leuk geworden.
Tot ziens bij de volgende workshop.
Groetjes Tineke

Chris zei

Tjonge, wat heb je veel verschillende dingen gedaan! Allemaal even leuk (behalve het huishouden natuurlijk, haha). Prachtige doos joh, mooi stofjes. Hoe was de modeshow?? Nog ideetjes opgedaan? Je appeltje wordt om in te bijten. Dagdag.

corrie zei

hallo rian wat ben je weer lekker bezig zeg
verwen jezelf maar hoor ... je doosje is prachtig hoor ... je appeltje wordt ook erg mooi geweldig watje weer allemaal maakt
heel veel groetjes corrie

Marianne zei

Wat een energie, Rian!Mooie dozen kun je altijd gebruiken.
Het appeltje gaat er steeds lekkerder uit zien. Heeft je beurs erg gekreund met de modeshow??
Gezellige dag. Groetjes,Marianne K.

Antje uit Urk zei

wat leuk die dozen, heel mooi gemaakt en mooie stof!! Mooie siggy ook, en fijn dat het handwerken zo lekker vlot gaat!!En heb je nog iets gezien voor jezelf tijdens de modeshow?
groetjes en een fijne dag!

Lida zei

Leuk hè,zo'n doos maken, ik maakte er een voor mijn quiltblokken, maar hij wordt constant gebruikt door wimmetjes! Er zitten allemaal patroontjes in van het internet en daar heb je zulke leuke bij! Voorlopig ben ik van de straat! Ik ben weg van je appeltje, het wordt een schitterend kantje, ben benieuwd hoe je verder gaat! Veel plezier en sterkte met de muren! Groetjes
Lida