Pagina's

12 mei 2011

Beloofd is beloofd

Ik ben altijd een 'groenmens' geweest, maar de laatste tijd heb ik binnenshuis niet veel bijzonders aan kamerplanten. Weinig ruimte en er wordt te veel tijd opgeslokt door handwerken, zodat ik alleen maar planten heb waar ik niet veel naar hoef te kijken en die 'het altijd doen' :)  
Maar buiten is het genieten op het moment. Hier de beloofde pioenroos. Mooi toch? Zolang de knoppen nog niet open zijn wemelt het er altijd van de mieren. Hebben andere pioenroosbezitters dat ook?

Fijne avond nog.


10 opmerkingen:

foekie's fashion zei

Ja mooi is ie he, ik geloof dat wij dezelfde soort hebben, ik maak elke dag een paar foto's. Van mieren heb ik ook erge last, maar ik denk niet dat van de pioen komt, het is gewoon een plaag. Groetjes van Joke en geniet maar van je blommen.

tiny zei

Is het bij jullie toch warmer geweest, de mijne zitten nog geheel in de knop, en last van mieren heb ik niet bij de pioenroos.

Chris zei

Je bent al weer snel in de benen! Prachtig is hij Rian. Bij mij is het ter ziele gegaan....snik!

corrie zei

hallo rian gezellig he nu de bloemen in de tuin weer volop bloeien
ik ben ook een buiten mens hoor gezllig met bloemen en planten en zomn erbij wat wil je dan nog meer he
groetjes corrie

Marianne zei

Bij jou staan de knoppen al op springen. bij mij staan ze nog in de knop, nog niet te plukken. In huis vind ik ze ook heel mooi.Ik heb net even gekeken, maar hier geen miereninvasie.
Fijn dat je je handwerk hebt teruggevonden.
Geniet van je tuin. Fijn weekend.
Groetjes, Marianne K.

Antje uit Urk zei

Ja, mooi die pioenen, ik heb ze op de tafel staan! Wat kun jij toch mooi klossen!! Ik kan daar erg van genieten!
groetjes,

Yvonne aka sommeke zei

Ik heb geen pioenen, vind het wel erg mooie bloemen. Geniet dus van de jouwe wat mee!
Goe weekend!

Anoniem zei

Mijn pioenen zijn al weer op zn retour... :( geloof dat ze een te goed plekje hebben hier... iedereen heeft nog knop en ik ben al weer uitgekeken.

Niet getreurd... k heb er een paar afgeknipt en leuk in een vaas gezet.. gratis bloemetje uit eigen tuin!!!

Lieve groetjes Anneke

Lida zei

Heb er opgelet, maar hier geen mieren op de pioenrozen, dus misschien zit er bij jou die kleverige stof op waar ze zo dol op zijn? Maar ze gaan hier nu pas open, dus genieten! Groetjes
Lida

Johanna Zweden zei

O wat schitterend, nu om onze pioenrozen te zien openen in de tuin word pas Augustus.maar nu kan ik even genieten.
Groetjes Joke