Pagina's

11 mei 2011

Weer terecht

Ziezo, ik heb mijn verloren handwerk weer terug. Nu kan ik het tenminste laten zien.

En het onderzettertje is ook helemaal klaar. Ik heb zo'n plezier in het klossen, ook omdat er heel afwisselende werkjes gemaakt worden, en er in iedere les iets nieuws aan de orde komt.
Het is maar een kort logje deze keer, want ik heb vandaag bijna 3 uur in de auto gezeten, een kamer(tje) behangen, een bezoek aan de diëtiste gebracht, en kan eigenlijk geen pap meer zeggen. Dus de foto van de bijna openbarstende knoppen van de pioen komen hopelijk morgen aan de orde.
Allemaal een fijne avond 

7 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Wat een prachtige kloswerken! Dikke complimenten!

foekie's fashion zei

Rian, je bent een KEI! Wat kan jij mooi klossen. Je zit ook op een leuke cursus, je hebt snel leuke resultaten. Ga maar lekker door zo. Groetjes van Joke.

anneke zei

ziet er mooi uit!

Chris zei

Geweldig Rian! Fijn dat je het weer terug hebt en dat je zoveel plezier in het klossen hebt.
En nu lekker beentjes omhoog en bijkomen!! Dagdag.

Anoniem zei

Hoera ik kan je ook weer complimenteren met je mooie kantklosjes :o)
groetjes Marjolein

Tineke zei

Prachtig werkje Rian.
Groetjes Tineke

corrie zei

hallo rian wat knap weer van je ..heel mooi gemaakt je kunt het al heel goed hoor groetjes corrie