Pagina's

23 augustus 2011

Eindelijk weer eens...


een nieuw berichtje. Ik had zo weinig inspiratie dat ik mezelf maar een poosje vakantie gegeven heb. Dus er is heel wat bij te praten. Ik begin maar met de laatste nieuwe siggies die ik gekregen heb. Allebei uit Italië: De eerste van Stefania, en de tweede van Maria Bruna. Ik ben nu ongemerkt toch de 100 gepasseerd.

En wat heb ik nog meer gedaan? O ja... ik heb een nieuw speldenkussen gemaakt. Een flinke, met een houten voet, zodat 'ie netjes blijft staan en niet zo gemakkelijk wegschuift.
Verder heb ik veel gebreid, geborduurd en het eerste kraampakket afgemaakt. Ik denk dat de baby niet lang meer op zich laat wachten, want dochter is verwoed aan het "nestelen".
Ook ben ik afgelopen zaterdag nog met mijn schoondochter naar het bloemencorso in Leersum geweest. Mijn oudste zoon had meegebouwd aan een van de wagens, en was een van de figuranten, dus daar was ik wel erg nieuwsgierig naar. In een volgend logje komen daar foto's van.
En de rest van mijn activiteiten moet ik weer even uit mijn geheugen opdiepen hoor. Dat komt wel weer boven water dus dat houden jullie te goed.


 

9 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Mooi speldenkussentje op sokkel!

Anoniem zei

leuk het speldenkussen en de siggies zijn toch ook heel bijzonder van de ene quiltster naar de andere.
En je laat vast je kraampakketten nog wel zien als de nieuwe wereldburgers zich hebben aangedient ;o) Spannend hoor......
groetjes Marjolein

Corrieneeltje zei

Hallo Rian, wat leuk om weer een logje te vinden. Spannende tijd voor jullie familie nu er een nieuw lid van de familie verwacht wordt en al heel binnenkort!
Ik zit steeds naar je prachtige speldenkussen te kijken, je schrijft zo makkelijk over die houten voet eronder, maar ik heb zoiets nog nooit gezien. Ik vind hem énig!

Anneke zei

wat een leuk speldenkussen, echt wat anders.
spannend, hopelijk laat de baby niet te lang op zich wachten.
groetjes

tiny zei

Handig hoor zo'n speldenkussen, ik heb zoiets nog nooit gezien en vind hem prachtig en praktisch. Ook heb je weer leuke siggy's gekregen. Hopelijk laat de baby niet lang meer op zich wachten.
Groetjes Tiny

Ria zei

Mooi speldenkussen heb je gemaakt. Leuk dat je dat weer met ons wil delen. Ik begrijp dat je zo af en toe bloggers moe bent. Moet kunnen toch. Ik denk dat iedereen daar wel eens last van heeft. Leuk dat je mijn blog gaat volgen. Groetjes Ria.

Tineke zei

Mooie siggy's heb je weer gekregen Rian. Je speldenkussen vind ik super leuk. Spannende tijd voor je, hopelijk laat de baby niet al te lang op zich wachten.
Groetjes Tineke

Chris zei

Hoi Rian! Gezellig weer een logje van jou. Wat een leuk idee van dat speldenkussen met die houten voet. Wat heb je daar voor gebruikt? Schuift inderdaad niet zo makkelijk weg.
Spannend joh, met die dochters van je. Heel veel sterkte, ik denk aan jullie.
Ben ook erg benieuwd naar je logje over dat corso. Dat ken ik helemaal niet.
Liefs van mij.

Antje uit Urk zei

Inspiratie om te bloggen had je misschien niet maar je hebt ook niet stil gezeten, wat een handig en mooi speldenkussen heb je gemaakt!

Sterkte, als het moment daar is voor je dochter!

Ik ben benieuwd naar je volgende logje, van mij komt denk ik voorlopig geen logje want het wil nog niet helemaal lukken bij web-log.

Een lieve groet uit Urk