Pagina's

28 augustus 2011

Lieve Allemaal

Het is niet mijn gewoonte om op zondag een berichtje te plaatsen, maar dit wil ik toch even van de daken roepen: IK BEN WEER OMA GEWORDEN!!! Vanmiddag om even over 2 is mijn zevende kleindochter geboren. en alles is goed met moeder en kindje. Wat een wonder weer. 't kan ook zo anders.
Ze weegt iets meer dan 6 pond, en heet Crista.

Hier is ze. zo'n mooi gaaf snoetje. Ik heb haar al heerlijk een poos kunnen koesteren en goed bekijken. Wat een rijkdom weer.

15 opmerkingen:

Chris zei

Lieve Rian, VAN HARTE GEFELICITEERD!! Wat geweldig en wat een zegen! Een wonder van onze Schepper. Natuurlijk ook de felicitaties voor je dochter en schoonzoon. Natuurlijk moest je dit even vertellen. Geniet er maar intens van. Dikke knuffel van mij.

corrie zei

hartelijk gefeliciteerd oma rian met het wondertje wat een mooi meisje en fijn dat alles met moeder en kind goed is
geniet er maar heel veel van ... heel veel groetjes van mij corrie

Ria zei

Van Harte trotse Oma, Natuurlijk kan je met dit soort berichtjes geen dag te lang wachten. Wat een prachtig volmaakt kindje. Weer iets om intens blij mee te zijn. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, als je ze maar wil zien.
Rian heel veel plezier nog met je kleindochter.

Anneke zei

van harte gefeliciteerd! wat een bijzondere dag is dit zo in jullie levens! Welkom in de wereld voor Crista en dat jullie met elkaar maar veel van haar mogen genieten!
Het blijft een wonder.

Yvonne aka sommeke zei

Van harte gefeliciteerd Oma!
Geniet van dat kleine lieve wezentje!

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met dit kleine wondertje.
Geniet er maar heel veel van.
Groetjes Tineke

Johanna Zweden zei

Lieve Rian en de ouders van Harte gefeliciteerd, en wat een mooie baby! Nu kan me voorstellen dat je daar ook weer trots op bent.
Groetjes Joke

Anoniem zei

Wat lief!!!!!! Van harte gefeliciteerd met dit lieve kleine meisje en dat ze haar oma en papa en mama maar veel vreugde mag brengen.

tiny zei

Van harte gefeliciteerd met je kleindochter.
Het is een heel mooi wonder.

Elizabeth zei

Wat prachtig om dit te lezen. Van harte gefeliciteerd, wat een prachtig gaaf kindje om te zien.

Karin zei

Hoi Rian,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van de kleine Crista (mooie naam trouwens!)
Ik hoop met jou dat ze mag opgroeien tot een gezond, vrolijk en liefdevol mens.

Geniet ervan!!

Groetjes

Hallo Peetje zei

Hoe heerlijk is dat om zo;n klein wondertje in je armen te mogen houden. zo klein en zo mooi.
10 vingertjes en 10 teentjes. wat zul je trots zijn. geniet van zoveel geluk.
het is het mooiste wat er is

Corina zei

Van harte gefeliciteerd, veel geluk met haar!

Lida zei

Nog van harte gefeliciteerd met deze lieve schat! Sorry dat ik zo laat ben, maar ja al mijn links zitten dus op weblog en dat... grr...! Maar geniet maar van dit zevende wondertje! Groetjes
Lida

lheurebleue zei

gefeliciteerd met dit heerlijke wondertje! en duizend goede wensen!