Pagina's

5 mei 2012


Ik had deze week zin om even iets heel anders te doen. Daarom heb ik deze ufo weer eens uit de doos gehaald. Hier eerst een foto van de laatste update....
en dan hoever ik er van de week mee gekomen ben. Er moeten nog een aantal bloemenranden omheen, voordat hij groot genoeg is voor mijn tuintafel. Maar het is toch nog geen 'tuinweer', dus ik kan er nog lekker aan verderwerken. Ik had het patroontje van 'de afrikaanse bloem'  gebruikt, maar dan in 1 kleur.

Over bloemen gesproken... Deze tulpen zijn nu echt vergane glorie, maar er staan al diverse andere bloemen in de rij om mooi te gaan wezen.


De hortensia begint al een beetje te kleuren, een eerste anemoontje komt heel voorzichtig kijken, de akelei duurt ook niet lang
meer, en dan mijn lief seringenboompje... vorig jaar maar één zielig trosje, maar nu wordt dat weer ruimschoots goedgemaakt. En het ruikt toch zo heerlijk...

Ik hoop dat het snel beter weer wordt hoor, zodat we
er weer volop van kunnen genieten.







Ik wens iedereen een gezellig weekend, ondanks het sombere weer.





11 opmerkingen:

Elizabeth zei

Gezellig om weer een berichtje van je te lezen, Rian!
Toch heb je mooie bloemen in je tuin staan hoor, ondanks het koude weer..
Ik denk dat je een heel leuk tafelkleed krijgt, fleurig tot en met!

FIjn weekend, groetjes Elizabeth

tiny zei

Ondanks het koude weer doet je tuin het goed, en je tafelkleed wordt heel mooi. Fijn weekend

Ineke zei

Wat een kleine bloemetjes, echt ieniemienie klein. Heb je nu al bloemen in de hortensia, wat snel!
Dank je wel voor je bezoekje aan mijn blog, fijn weekend!

Chris zei

Hè???? Dan is het bij jou een stuk warmer dan hier! Die hortensia en sering, ik zie bij ons in de hortensia's nog bijna geen bloemknop, laat staan kleur. Wat heerlijk Rian. Net als je gehaakte blommetjes, wat enig en fleurig! Jij bent ook van alle markten thuis hoor.
Geniet fijn van dit weekend.

Anneke zei

lekker op z'n tijd, zo'n haakwerk(je); fleurig wordt het zo, een bloemig blogje.

foekie's fashion zei

Wordt leuk je hexjesbloemen, ook je tuin wordt schitterend hoor. Groetjes van Joke

sylvia zei

mooie fotos!! Maar bij ons zijn de blommen nog niet zover, tis hier toch kouder, dat blijkt maar weer!

lheurebleue zei

da's een mooie ufo! wat zal je tuintafel mooi zijn als het kleed af is!

corrie zei

wat een mooie ufo wat fleurig zal je tuin tafel zijn
heerlijk he dat het in de tuin zo bloeit he gezellig ziet het eruit he en de zon die komt vast wel hoor dat beloof ik je hahahah groetjes corrie

Antje uit Urk zei

Je bloemen doen het goed ondanks het nare weer!
Lieve groet uit Urk,

Johanna Zweden zei

Wat zal je tuin en fleurig uit zien, met al deze mooie bloemen,
Vind je hexjes enig lekker fris
Fijne dag groetjes Joke