Pagina's

23 mei 2012

Klein beetje nieuws


Omdat ik narigheid met de computer heb komt er niet zo veel van bloggen. Ik hoop dat mijn zoon het van de week nog in orde kan maken, want wat moeten we toch zonder internet.

De draadloze verbinding liet het afweten, en ik heb computer, scherm, toetsenbord en muis naar beneden gesjouwd en hem met een draadje aan de experiabox verbonden. Dus het is knap onhandig zo, maar ik kan in ieder geval weer even een berichtje plaatsen.

Ik heb tussen alles door weer een paar leuke siggies gekregen, en teruggestuurd, en heb trouw doorgehaakt aan het bloemenkleedje. 

Ook heb ik met mijn ouders een intake-gesprek gehad voor een nieuw plekje bij mij in de buurt. Is

het 'zorgen voor' ook een stuk gemakkelijker. Een uur in de auto elke keer is niet echt handig. Maar het zal toch nog wel even duren voordat het plekje vrijkomt.

De siggies zijn deze keer van Ans Sterken, Mirjam Beeldman (ondersteboven gescand... dom), Nel van Woensel, en van Gré van Schie.

Het hexagonnenkleedje wordt heel leuk, maar het is duidelijk dat ik er nog lang niet ben. Voorlopig nog maar een heleboel hexjes haken. Tot die tijd gebruik ik maar een dekkleedje wat ik (lang geleden) voor mijn moeder borduurde, en wat ik nu voor eigen gebruik teruggekregen heb. Staat ook wel gezellig. Nu nog een flinke pot met zomerbloeiers en het is weer een lekker plekje om te handwerken.

Tot een volgend logje maar weer.

10 opmerkingen:

Lida zei

Leuke siggies, je kleedje wordt gaaf, maar dat geborduurde staat nu toch ook geweldig en sterkte met de perikelen met je pc.
Groetjes
Lida

Ineke zei

De siggie's zijn erg mooi en je hexagonnen kleedje prachtig!!!

Annelies zei

Leuke siggies.
Succes met je hexagonnen.

Chris zei

Joepie daar ben je weer even. Leuke siggy's weer Rian en die hexjes,dat blijft natuurlijk een leuk werkje, wat je zo even kan oppakken.
En nu een vraag van een leek: wat is een experiabox???? Ga je nog schrijven hoor.

Antje uit Urk zei

Ik vind het al knap dat je de draad aan de experiabox kon maken!! En leuk hoor die hexjes en de siggy's. Ik hoop dat je heel snel je ouders bij je in de beurt hebt, dat zal voor jou ook evengoed de nodige drukte opleveren als het zover is!
groetjes,

Antje uit Urk zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Tineke zei

Leuk weer even wat van je te horen.
Mooie siggies heb je ontvangen. De hexjes zijn van die lekkere tussendoor werkjes, het ziet er zo wel heel gezellig uit op het tafeltje.

noofs zei

Wat een mooie siggy's heb je gekregen zeg! Heb je er al veel?
Je hexagonkleedje wordt erg mooi!

sylvia zei

hallo Rian, wat zou het geweldig zijn als je ouders dichterbij kwamen!!
Ik ben onder de indruk van je mantelzorg, al zo lang! Ik weet wat er allemaal voor komt kijken!!
Lieve groeten, Sylvia

Yvonne aka sommeke zei

Nog PC problemen? Lastig hé!