Pagina's

13 juni 2012

Webproblemen opgelost

Daar ben ik eindelijk weer eens. De computerperikelen zijn gelukkig uit de wereld geholpen, dus we kunnen weer berichtjes plaatsen.
Ik heb weer een paar leuke siggies ontvangen. De eerste van Mary Winegar uit Illinois. Zij heeft het zelfde probleem als ik: Er is zoveel leuk, en ik wil alles proberen. :)

De tweede komt ook van ver, Frederika Carsouw die met haar man in Noorwegen is gaan wonen had deze klompen geverfd als symbool voor "met één been in Nederland en één been in Noorwegen" Zo origineel.
Dan ben ik ook weer een heel stuk gevorderd met mijn 10-minutenblokkenquilt. Ik kreeg hem er niet in zijn geheel op dus ik zal volgende keer op een stoel klimmen voor de foto.
Ook heb ik me weer opgegeven voor een borduurSAL bij CSL. Leuke kleine borduurtjes die je voor van alles kunt gebruiken. Ik krijg net het 2e patroontje binnen, dus dat gaat weer mee naar mijn "zorgadres"
Nou, dat was het wel weer even voor nu. De rest bewaar ik voor een volgend logje anders wordt het weer zo'n lang verhaal, gevolgd door weken niets... Beter verdelen, Rian :).
Allemaal verder een fijne handwerkweek.

17 opmerkingen:

Annelies zei

Leuk weer bij je te lezen. Mooie siggies. Leuke 10 minutenquilt ! Soms kan ik zelf moeilijk kiezen tussen borduren en quilten.

Lida zei

Leuke siggies en die klompen, gaaf! Je tien minuten ziet er ook prachtig uit, misschien kan ik daar ook eens wat steekjes aan gaan zetten! Veel plezier met de SAL, groetjes
Lida

Anoniem zei

leuk de siggies , ik vind het twede deeltje weer erg leuk, en ik wens je ook een fijne zorg en handwerkweek toe.

tiny zei

Fijn weer iets van je te lezen,mooie siggies heb je gekregen, en je 10 min.quilt ziet er ook prachtig uit, net als je borduursel. Groetjes Tiny

Ineke zei

Wat heb je mooie siggie's gekregen en je SAL borduurtje is mooi!Maar ik vind je 10-minutenblokkenquilt schitterend!
Het patroon en de stofjes!!!Prachtig!!
Groetjes

Ans zei

Wat is het weer allemaal leuk wat je laat zien.

Yvonne aka sommeke zei

"Er is zoveel leuk, en ik wil alles proberen. :) "
Jaaa, dat ken ik ook! ;-)


Je 10-minuten blokken quilt wordt een plaatje!

Erna Peekel zei

Leuke siggies heb je er weer bij. Je 10=minuten blokken zien er geweldig uit.

Anneke zei

je hebt weer veel te laten zien, gelukkig ben ook jij met meerdere dingen bezig ;-)

Antje uit Urk zei

Wat leuk weer allemaal!
groetjes,

noofs zei

Ik heb weer genoten van alle moois Rian :-)) Succes en veel plezier met het maken van mooie dingen.

sylvia zei

hallo Rian, leuk patroontje, maar ik kijk maar niet verder.......;)
er ligt hier nog zoveel en ik heb toch maar weinig tijd: revalideren kost letterlijk en figuurlijk tijd!!!
Het gaat goed, maar ik ben soms wat ongeduldig: vorig jaar om deze tijd was ik net zo druk als jij, ook mantelzorger voor mijn ouders, oppas voor de kleinkinderen enz enz!!
En nu al maanden tussen vier muren,blehhh!!
Maar we gaan door........;)
lieve groeten, Sylvia

Inge zei

Gezellig Rian, dat je weer terug bent. We zijn meteen onthand hè als we geen pc hebben. Leuke quilt ben je aan het maken. Het borduurpatroontje is ook superleuk. Helaas of misschien maar beter ivm tijdnood, ben ik geen ster in kruissteekjes borduren.

Fijne avond en zondag en tot blogs maar weer,
Inge

Balsemien zei

Hoi Rian,
zo even door je blogjes gewandeld! Hopelijk vinden jullie snel een goede plek voor je ouders bij jou in de buurt, dat zou fijn zijn! Grappig dat je met je vaders boormachine een kast in elkaar hebt gezet, de ouwetjes doen het nog best dus...

Corrieneeltje zei

Wat een grappige siggies Rian, daar maak je vast een erg leuke quilt van, pas op met klimmen!1
Ja, zonder internet ziet de wereld er heel anders uit voor ons bloggers, fijn dat je weer kunt!
Groetjes van Corrie

inge zei

heerijk dat je weer onbezorgd kan internetten!

Yvonne aka sommeke zei

Geen idee of je het leuk vindt Rian, maar ik heb je net met een award bedacht!
Zie : m'n blog!